Funke Categorie 1 vuurwerk: Verkoop punten

Ik ben net nog bij Vuurwerkbunker Ijsselstein geweest. Er lag enorm veel Funke bengaalse vlammen, zowel de mix als de losse kleuren. Verder lag er ook genoeg ander F1 vuurwerk. Jammer genoeg hebben ze daar niet de Funke Luchtheulers maar dat had ik al gelezen.

Volgens mij heeft Funke alleen al 27 containers bengal-feuer laten komen die krengen lijken niet op te kunnen

Valk Vuurwerk Nijverdal verkoopt ook producten van Funke. Heb daar de Silberheuler en de Bengalfeuer Rot meegenomen.

Is er geen omweg om de Geysir Kaliber A toch naar via een nederlandse shop uit televeren? Ik zie ze bij sommige duitse shops wel staan namelijk

Goedenmiddag

Vanaf morgen een nog groter assortiment met funke producten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Klopt. Het stond vanmorgen al op de site, dus ik ben direct naar Nijverdal gereden. Helaas was ik een dag te vroeg. Ze waren het nog aan het ophalen en had nog niet op de site moeten staan. Heb naast wat klein grut wel de bengal rot en silberheuler meegenomen. De andere artikelen laat ik helaas aan mij voorbij gaan.

Is er ergens in Drenthe ook nog Funke te verkrijgen? Plaggenmarsch kreeg het helaas niet binnen. Ze hadden het wel ingekocht maar niet gekregen, was al uitverkocht zeiden ze

Vanmorgen langs twee vestigingen van de intratuin gegaan. Enschede en Almelo, allebei geen Funke meer. Iemand nog idee waar ik die dingen kan kopen omgeving Twente?

Jammer dat de verkooppunten met al het mooie Funke spul te ver weg zitten om nu, met corona en werk in de zorg, met ov naar toe te reizen, en geen in het Noorden. Naja, duimen voor een nieuwe kans volgend jaar...? :bye:

Laatst bewerkt:
Vanmorgen langs twee vestigingen van de intratuin gegaan. Enschede en Almelo, allebei geen Funke meer. Iemand nog idee waar ik die dingen kan kopen omgeving Twente?

Goedenavond

Wij hebben funke op voorraad en er gaat denk ik nkg wel meer komen, maar vooralsnog hebben wij gewoon voorraad.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan