[8236] Original's Meter Pakket - Cat. 1 [Ass.]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8236
Artikelnaam: Original's Meter Pakket
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 12 fonteinen
Effectomschrijving: Een ouderwets categorie 1 vuurwerk meterpakket, leuk voor de gezinnen!
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €21,50

Original's Meter pakket.JPG

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

IMG_2101.PNG

Op de website van Orthen zie ik weer een andere afbeelding staan met o.a. Zwermpotten uit de jaren 90 zoals de Yellow bees en de Cloud Dragon

Heb deze meegenomen bij Zena, ben benieuwd of de kwaliteit net zo goed is als die conic fonteinen!

Wat een afschuwlijk saai label. Als het toch CAT 1 word. Maak dan de naam ZENA waar door mooie labels terug te brengen? WTF man, alles lijkt wel te verzwakken. Ook de Xining 3 pijlen(big 3) helemaal verlept... ik begrijp niks meer van de mensen achter zena. Of zou het dan toch allemaal om GELD draaien? En is de passie al vergeven ?
Lekker naar drones kijken met oud en nieuw over 5 jaar. bahbah! Of kijgen we dan ZENA DRONES?

Wat een afschuwlijk saai label. Als het toch CAT 1 word. Maak dan de naam ZENA waar door mooie labels terug te brengen? WTF man, alles lijkt wel te verzwakken. Ook de Xining 3 pijlen(big 3) helemaal verlept... ik begrijp niks meer van de mensen achter zena. Of zou het dan toch allemaal om GELD draaien? En is de passie al vergeven ?
Lekker naar drones kijken met oud en nieuw over 5 jaar. bahbah! Of kijgen we dan ZENA DRONES?

Ik denk dat je je wel redelijk vergist in de mensen achter Zena. Kijk anders even een video van de laatste Zena Trophy..

Iemand deze al getest toevallig, wil komende week richtig Orthen, en als dit dezelfde kwaliteit is als het Action spul dan laat ik het links liggen, wat is dat slecht spul, gisteravond pakketje weg gestookt met de kleine mannen maar wordt je niet vrolijk van, pruttel spul!!

De ouderwetste meterpakket is wel leuk naar mijn weten van vroeger.

12 fonteinen voor 2 tientjes vind ik best veel. Maar die andere categorie 1 fonteintjes van Original waren ook best goed.

Het pakketje is voor mij geen €21 waard na het zien van 't filmpje, die funke zijn wel goed zeg.

Ik heb dit setje laten liggen vanwege de prijs. Wel die conics van Original meegenomen, die ga ik dit weekend maar eens testen.

Vanwege het gooien met de Luftheulers kunnen we er nu al vanuit gaan dat deze volgend jaar van de markt zijn verdwenen.

Back
Bovenaan