[WINNAARS BEKEND] [PRIJSVRAAG] 15 jaar Vuurwerkcrew - prijsmaand OKTOBER

Kunnen jullie deze klok niet ook in de webshop gooien? :D

Helaas niet, Rick. Het runnen van een webshop brengt aardig wat kosten met zich mee, ook de verzendingskosten en dergelijke. Daarnaast, zulke items zijn ook prima zelf te bestellen, ontwerpen kan vaak via de website van de aanbieder zelf en de ontwerpen worden vaak nagekeken door het bedrijf zelf alvorens hij goedgekeurd wordt. :thumbsup:

Kwartiertje geleden stond de pakketbezorger aan de deur. Ik verwacht komende week meerdere pakketen maar qua grootte wist ik meteen dat dit dit klok zou zijn.

Binnen een kwartier was de klok uitgepakt en aan de muur gehangen. En wat van klok! Hij is écht oprecht zo ontzettend mooi. Ben er ontzettend blij mee!

Complimenten voor het ontwerp en kwaliteit. Thanks VWC!:yes:

IMG_20201130_110747.jpg

Zeer leuk om te lezen Yorick, blij dat hij een mooie prominente plek heeft gekregen. Veel plezier ervan, lekker aftellen in stijl naar 2021!

Ik zag dat ik de foto nog niet had geüpload. Erg tof geworden! Mooie plek gekregen en gaat zeker een rol krijgen in de compilatie van dit jaar.

De kerstboom moet nog versierd worden ja, gebeurt pas op 6 december ;)

Thanks vuurwerkcrew!
IMG_20201203_180108.jpg

Ik zag dat ik de foto nog niet had geüpload. Erg tof geworden! Mooie plek gekregen en gaat zeker een rol krijgen in de compilatie van dit jaar.

De kerstboom moet nog versierd worden ja, gebeurt pas op 6 december ;)

Thanks vuurwerkcrew!
Bekijk bijlage 58089

Top om te zien dat hij zo een prominente plek heeft gekregen. Dat is écht voor de TV met een blik op de muur aftellen!!

Back
Bovenaan