Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zijn de happiness hier? Die Paars-Zwarte dingetjes in doosje?
Wat zijn dat trouwens voor Morning Glories vriend?
De hapiness zitten in die doosjes naast de sterretjes. De zwart paarse fonteinen zijn trouwens ook erg goed. Ga vandaag van beide nog even wat inslaan. Die morning glories waren echt enorm ik dacht die neem ik ook even mee voor de lol:D

Vroeger toen ik jaar of 5 was stookte me vader altijd van die cat 1 fonteintjes.

En nu dat ik zelf een zoon hebt doe je hetzelfde mooie herinneringen!

IMG_20201130_093010_3.jpg

138._day_after.jpg

100._day_after.jpg

Wesley opende laatst het topic 'wat is jouw mooiste oud en nieuw tot nu toe?'. Een geweldig topic om te lezen maar ook een topic wat me aan het denken zette. In de treurnis die 2020 heet kreeg ik een warm gevoel van mijn beste oud en nieuw ooit. Dit heb ik uitgebreid beschreven in dat topic

Frits gunde mij na het horen en zien van mijn verhaal (mijn doe een wensdag die compleet in het teken van vuurwerk stond) een hele collectie bonfireworks cakes om thuis mijn eigen 'show' mee te maken.

Ik besefte me in 2010 maar al te goed dat het een speciaal oud en nieuw was die ik nooit zou gaan vergeten. Daar moest een tastbare herinnering aan overblijven. Na het stoken van al die bonfireworks cakes besloot ik de labels er netjes af te halen met brandgaten en al. Nu 10 jaar verder heb ik die labels nog altijd. Deze zaten in een mapje dat bij mijn ouders op zolder lag. Zonde om weg te gooien want er zaten zoveel mooie herinneringen aan.

Dankzij het topic van Wesley en het winnen van de prijsvraag met de klok kwam ik op het idee om al deze labels bij mijn ouders van zolder te gaan halen. Zocht ik een bijpassende lijst en heb ik deze collage gemaakt. Alle labels zitten er in verwerkt, brandgaten kan je zien als je dichterbij kijkt maar bovenal is het een warme, mooie herinnering die nu prijkt naast de klok ter ere van 15 jaar vuurwerkcrew.

In de donkere dagen van 2020 herinner ik mij waarom ik zo ontzettend veel van vuurwerk hou.

IMG_20201130_152430.jpg

Mooie post Yorick. Geweldig om de VWC klok te zien en wat een goed idee destijds om de labels te bewaren. Heb de afgelopen jaren ook doosjes van kleine spul en labels bewaard om later, net zoals jij nog eens naar terug te kijken en herinneringen op te halen. Ben er nog niet op gekomen om ook labels van cakes te bewaren, maar noteer dat alvast op de planning voor volgend jaar.

Om in het thema 'oude labels' te blijven, hierbij een tweetal foto's van toppers van weleer. Waarbij vast wat mooie herinneringen opkomen bij meerdere forumleden.

loving_war_2019-2020.jpg

screenshot_20200107-185229_video_player_screamer_king_2019-2020.jpg

Ik heb helaas niet veel foto's meer uit mijn 'hoogtijdagen' maar ik vond onlangs deze foto terug, waar ik een hele mooie herinnering aan heb. Dit was rond 2008...

DSC_0233-1.jpg

Screenshot_20201130-214036_Photos.jpg

2014/2015, met de vis/fietskar naar de plaatselijke vuurwerkwinkel en helemaal vol stampen

Screenshot_20201130-214049_Photos.jpg

Mijn favoriete cake van 2014/2015 de Purple tail uit de brilliant collection van Hardix

Screenshot_20201130-214116_Photos.jpg
Screenshot_20201130-214112_Photos.jpgScreenshot_20201130-214103_Photos.jpg
Screenshot_20201130-214059_Photos.jpg
Screenshot_20201130-214059_Photos.jpgScreenshot_20201130-214054_Photos.jpgScreenshot_20201130-214045_Photos.jpg

Als 16 jarig jochie zo trots op mijn potten collectie dat ze allemaal even een uitgebreide fotoshoot kregen, moet er niet meer aan denken om dat tegenwoordig te doen met elke cake die ik koop:D:bonk:

Als 16 jarig jochie zo trots op mijn potten collectie dat ze allemaal even een uitgebreide fotoshoot kregen, moet er niet meer aan denken om dat tegenwoordig te doen met elke cake die ik koop:D:bonk:

Haha ik doe dat nog steeds hoor, maar goed dat is meer voor YouTube thumbnails voor video's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan