Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier heel wat berichten verwijderd. Nogmaals, wij begrijpen de emoties echt. Maar het schelden, mensen persoonlijk zwart maken enz enz draagt totaal niets bij en staan wij ook zeker niet achter en wordt ook niet getolereerd.
Er zijn hier genoeg mensen met video skills.
Kan iemand alsjeblieft een compilatie maken met de uitspraken en screenshots van Groenlinks, Bruls, PvvD, etc, die in hetzelfde korte filmpje worden ontkracht door Gommers, Bruls zélf, Rutte, etcetera.
Dan hebben we volgens mij goud in handen!
Als dit in een gelikte video kan worden gegoten hebben we een krachtig digitaal wapen wat volop gedeeld kan worden op de socials zodat een groot publiek wordt bereikt zodra de video op een afgesproken tijdstip online wordt geplempt.. Let's go viral!
En inderdaad de video moet kort maar krachtig zijn.. max een paar minuten..
Waarom nou weer met de censuurbezem door de berichten vegen? Juist de reacties die druipen van de emotie, zouden in dit topic moeten blijven staan. Die geven namelijk een erg duidelijk beeld van wat er leeft. Ik ben geen strafbare zaken tegengekomen.
En ja er stonden soms zaken tussen die op het randje waren. Zet daar desnoods een mod-break bij dat jullie het 'niet met de strekking van deze post eens zijn.' Maar blijf alsjeblieft van de delete knop af. Zeker in dit topic.
Het ging hier eerder over Facebook, en het beledigen van vuurwerkliefhebbers. Na diverse meldingen heeft FB niets gedaan. De teksten waren talrijker en beledigender dan wat ik hier in dit topic heb gelezen. En dan besluit VWC dat er hier wel berichten verwijderd moeten worden.
Over de omgekeerde wereld gesproken.
Ik snap jouw punt, maar deel de mening niet helemaal. Het is aan de mods om hun platform zodanig in goede banen te leiden dat de sfeer goed blijft. Ergens moet je de lijn trekken, voordat de grens zo is verlegd dat je niet meer terug kan.
Je maakt zelf al de vergelijking met een andere community. Stel nou dat je hier iemand een dik varken mag noemen, maar je elders daar een ban voor krijgt? Dan is het 'jaaaa maar daar mocht het wel'. Lijkt mij onwenselijk.
Daarnaast is dit forum openbaar, en lijkt het mij voor de toekomst van de traditie niet handig om hier over te komen als een stel tokkies die burgemeesters de huid volschelden omdat ze te vatsig zijn.
Er zijn hier genoeg mensen met video skills.
Kan iemand alsjeblieft een compilatie maken met de uitspraken en screenshots van Groenlinks, Bruls, PvvD, etc, die in hetzelfde korte filmpje worden ontkracht door Gommers, Bruls zélf, Rutte, etcetera.
Dan hebben we volgens mij goud in handen!