[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer bij vuurwerk bunker Pijnacker geweest. Zag op Facebook dat de showroom was opgebouwd dus gelijk maar even langs geslipt! Het zag er mooi uit, krijg steeds meer zin om mijn bestelling hier op te halen! C3CC4CDA-97CB-4CAD-8C7D-F3FAB64FACB1.jpg0BE17834-1D8A-4025-86F8-B021509D3BEB.jpgB0B4CA6D-4CA2-4CDE-9089-2EF3C2A29ED4.jpg

Vandaag weer bij vuurwerk bunker Pijnacker geweest. Zag op Facebook dat de showroom was opgebouwd dus gelijk maar even langs geslipt! Het zag er mooi uit, krijg steeds meer zin om mijn bestelling hier op te halen!

Dan moet ik binnenkort maar weer even langs. Toen ik er zaterdag was waren ze nog volop aan het opbouwen. De showroom ziet er weer top uit dit jaar!

Ik heb van de week een prachtige showroom gezien, helaas mag die weer worden afgebroken dit jaar. Sterkte Robin, Tobias en alle andere medewerkers van de vuurwerkbunker. Volgend jaar weten we jullie zeker weer te vinden.

Doodzonde allemaal! Maar categorie 1 kan nog wel verkocht worden! Waar het bloed niet kruipen kan zeggen we dan maar.

Zijn er ook mogelijkheden in kartonacties? En zo nee waar kunnen we de kartoninhoud van cat1 vinden?

Gr,

Ik zag ergens op instagram dat ze in Pijnacker al een volle pallet Categorie 1 binnenkregen, van GBV.

Ben vandaag al even langs geweest om wat Cat. 1 in te slaan. Maar ik begreep dat er inderdaad meer dan genoeg op voorraad is!

IMG_20201114_114802.jpg

Ps. De showroom zag er weer tiptop uit. Het voelt wel echt zo intens zuur nu om tussen die dummy's door te wandelen :cry:

Beste liefhebbers,

Komende week krijgen degene die bij ons een bestelling hebben geplaatst een bericht ter annulering en terugbetaling van jullie bestellingen. We hopen jullie volgend jaar weer te kunnen verwelkomen!

Onze vuurwerkshop in Pijnacker blijft gewoon staan (ook met nog wat dummies, om alvast te kijken wat ons volgend jaar hopelijk te wachten staat :wink: ). We zijn de shop aan het ombouwen tot een mega cat 1 store, er is dit weekend al veel verkocht maar we krijgen nog super veel nieuwe leveringen en nieuwe producten binnen de komende maand. En voor wie echt 1000000% zeker wil zijn van cat 1, de webshop van Pijnacker staat al voor een groot deel klaar en ook alle andere vestigingen (incl. Breda) volgen morgen. De andere vestigingen (inclusief nieuwe Intratuinen Zevenhuizen en Rhoon) zullen net als Pijnacker ook een grote cat 1 shop inrichten in de winkel.

Zijn er ook mogelijkheden in kartonacties? En zo nee waar kunnen we de kartoninhoud van cat1 vinden?

Jazeker, hiervoor kun je even mailen naar [email protected]. Misschien dat we dit later nog op de webshops toevoegen maar voor nu zorgen we eerst even dat alles netjes online staat en in de winkels ligt.

Wie deze week online bestelt krijgt een gratis pakje zakdoeken om met ons een potje mee te janken omtrent het vuurwerkverbod op F2 :cry:

Kunnen jullie ook aan de Blazing Vulcan van Wolff komen? Zijn geinige cat1 fonteinen die toch nog aardig hoog gaan.

Beste liefhebbers,

Komende week krijgen degene die bij ons een bestelling hebben geplaatst een bericht ter annulering en terugbetaling van jullie bestellingen. We hopen jullie volgend jaar weer te kunnen verwelkomen!

Onze vuurwerkshop in Pijnacker blijft gewoon staan (ook met nog wat dummies, om alvast te kijken wat ons volgend jaar hopelijk te wachten staat :wink: ). We zijn de shop aan het ombouwen tot een mega cat 1 store, er is dit weekend al veel verkocht maar we krijgen nog super veel nieuwe leveringen en nieuwe producten binnen de komende maand. En voor wie echt 1000000% zeker wil zijn van cat 1, de webshop van Pijnacker staat al voor een groot deel klaar en ook alle andere vestigingen (incl. Breda) volgen morgen. De andere vestigingen (inclusief nieuwe Intratuinen Zevenhuizen en Rhoon) zullen net als Pijnacker ook een grote cat 1 shop inrichten in de winkel.

Jazeker, hiervoor kun je even mailen naar [email protected]. Misschien dat we dit later nog op de webshops toevoegen maar voor nu zorgen we eerst even dat alles netjes online staat en in de winkels ligt.

Wie deze week online bestelt krijgt een gratis pakje zakdoeken om met ons een potje mee te janken omtrent het vuurwerkverbod op F2 :cry:

Bedankt voor de duidelijke communicatie. Heel erg veel sterkte! De webshop van Pijnacker is al goed gevuld met flink wat cat 1. Erg benieuwd wat er nog meer bijkomt. Geweldig ook dat jullie wat merchandise van o.a. Zena aanbieden. Erg leuk om erbij te bestellen.

Gaan jullie nog de Crackling Astronauten van Vulcan verkopen?
Is de Bengal Feuer Mix nu al te koop in de winkel of kan dit enkel online besteld worden?

Kunnen jullie ook nog aan de Iconic van Lesli en de Mini Stromboli komen?

Laatst bewerkt:

Vanaf half december hebben een aantal crackling astronauten van lesli VWT en GBV.

Is de Bengal Feuer Mix nu al te koop in de winkel of kan dit enkel online besteld worden?

Vanaf komende zondag liggen deze in de winkels.

Ja liggen in de schappen, Iconic is als omlabeling bij ons te krijgen.

Vanaf half december hebben een aantal crackling astronauten van lesli VWT en GBV.

Vanaf komende zondag liggen deze in de winkels.

Ja liggen in de schappen, Iconic is als omlabeling bij ons te krijgen.

Hoi Tobias,

Nog een vraagje voor de zekerheid: worden bestellingen gewoon gereserveerd zoals normaal altijd het geval is? In mijn geval gaat het om wat pakjes Bengal Feuer Mix met afhaaldatum 29 december in Pijnacker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan