Wat ga je doen op 31-12 tussen 18:00 en 2:00

Wat ga je doen op 31-12 tussen 18:00 en 2:00

• Ik hou mij aan de regels

Stemmen: 21 8,2%
  • Ik stook mijn oude voorraad op

Stemmen: 131 51,4%
  • Ik ga na Duitsland/ België vuurwerk halen

Stemmen: 71 27,8%
  • Ik ga illegaal vuur kopen

Stemmen: 23 9,0%
  • Anders, namelijk:

Stemmen: 9 3,5%

• Totaal stemmers
    255
Overdag ga ik carbid schieten tja en in de avond dat weet ik nog niet. Moet even goed beraden gaan wat wijsheid heet.

Weet iemand wat die aantekening op het strafblad exact inhoud? Voor een VOG kijken ze naar bepaalde gebieden, zou je door een boete voor vuurwerk daadwerkelijk geen baan met VOG meer kunnen krijgen?

Weet iemand wat die aantekening op het strafblad exact inhoud? Voor een VOG kijken ze naar bepaalde gebieden, zou je door een boete voor vuurwerk daadwerkelijk geen baan met VOG meer kunnen krijgen?

Ligt eraan wat voor baan. Maar denk dat het met de meeste banen geen probleem zal zijn.
Immers kun je deze boete en aantekening nu ook al krijgen als je een f2 grondbloem afsteekt of als je vorig jaar gepakt was met 28 kg in je auto ipv 25

Hangt erg af om welke baan het gaat. Als je bv solliciteert bij de politie of douane dan kun je de baan vergeten. In andere sectoren, zoals de bouw maakt het niet zoveel uit

Een paar dagen geleden schreef ik dat ik vroeg mijn nest in zou duiken. Maar ondanks het verbod wil ik de 31e niet zo maar aan mij voorbij laten gaan. Vreemd genoeg begint het toch weer een beetje te kriebelen. Dat gaat dan voornamelijk Cat1 worden. Met misschien stiekum iets zwaarders tussendoor.:wink:

Aan de cat1, zodra het donker wordt. Gewoon een paar uurtjes, dan heb ik in ieder geval iets gedaan. Al blijft het verdomde treurig.

Ik tik vast nog wel een een leuk blokkie op de kop. Heb nog wat restanten liggen maar Cat1 blijft een degradatie waar ik veel moeite mee heb. Als je wat wil hebben moet je nog snel zijn ook,want het zal hard gaan.

Ga met een aantal freaks uit de buurt de vooravond doorbrengen in Duitsland. Lekker paar uurtjes ongestoord stoken.

00.00 vier ik gewoon thuis met stum of 3 compounds en een bult losse cakes. Alles op 1 grote plank, 1 keer aansteken en klaar

Ik hoop op 30 december cat 1 te kunnen stoken met 2 stookmaten.
Op de 31e vertrek ik naar DL waar ik ga shoppen, stoken en blijf overnachten. De volgende dag weer terug. Ik zou graag uit protest gewoon in NL stoken, maar die kans op een aantekening zit me wel wat dwars. Stel dat ik in de aankomende 5 jaar iets in de pyrotechniek wil doen (en die kans is best groot als dit verbod doorzet) dan wil ik wel gewoon een VOG kunnen halen.

Bovendien is het voor mn gemoedsrust ook beter als ik er lekker van kan genieten ipv het gevoel te hebben over mn schouder te moeten kijken.

Gisteravond heb ik eens nagedacht over een plan B :D
Ik overweeg om dit jaar naar Duitsland te gaan, 's middags wat inkopen te doen en dan 's avonds gewoon 1,5 uur stoken en dan weer zonder vuurwerk terug naar Nederland. Alleen is het te hopen Duitsland geen extra maatregelen gaat nemen om Nederlanders te weren rond die periode.

Ik ga ook gewoon naar Duitsland de 29ste! Al is het maar voor het gevoel en om wat leuk spul tot 25 kg re scoren. Een aantal buurmannen willen ook nog wat halen dus denk dat het bij ons in de straat wel goed komt de 31ste

Ga zeker stoken in Nederland dat is een feit ik ga me niet laten verjagen in mijn eigen land! Cat1 wordt ingeslagen en er komen behoorlijke projecten aan! Wat ik wel weet is dat ik nu eens een keer me vrouwtje goed uit elkaar ga trekken op de 31ste! Dat gebeurde normaliter niet omdat ik te druk was! Nu zal er genoeg tijd zijn Dus dat komt wel goed haha

Stoken in het buitenland is helaas geen optie, dus dan maar Cat 1... Gigantisch k**te jaar achter de rug, had er enorm naar uitgekeken om dat knallend af te sluiten, maar helaas. Ik ga er, misschien tegen beter weten in, nog steeds vanuit dat het een éénmalig verbod is en we volgend jaar weer echt mogen stoken...

Back
Bovenaan