Steun je vuurwerk verkoop punt

RemcoS

VWC lid
Ik zit dus te denken hoe steun je jouw vuurwerk verkoop punt.

Mijn beslissing staat al vast en ik last het reeds betaalde bedrag voor mijn vuurwerk ( dus eigenlijk mijn gehele bestelling staat tot volgend jaar (mits dat mogelijk is bij de verkooppunten)

Hiermee steun ik mijn vuurwerkverkooppunten, zodat ze niet mijn reeds betaalde bedrag terug hoeven te storten.

Ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnaie kijken, en weet uiteraard niet of jullie het kunnen missen, maar ik denk dat ik op deze manier het beste de vuurwerk branche steun.

Wat wordt jou keus?

Wilde dat in eerste instantie ook doen (en dubbel budget volgend jaar :P ), maar wat als de zaak na januari over de kop gaat? Dan is je poen weg

Ik kan het wel missen, maar ik denk dat het verbod volgend jaar door mijn gemeente permanent wordt. Dus dan heb ik liever nu mijn geld terug dan dat ik volgend jaar zooi moet ophalen dat ik niet af mag steken.

Of ik het nu dit jaar de lucht in schiet, of een bedrijf een kans geef te overleven, en volgend jaar mijn bestelling krijg ben ik tevreden ( hypothetisch natuurlijk)

Ik wacht het rustig af, geen paniek. We hebben de shops volgend jaar ook nog nodig. Als er bedrijven omvallen, dan zijn we precies waar ze willen dat we dan zijn.

Aan de ene kant een mooie gedachten.maar houdt er wel rekening mee dat de kans zeer groot is dat de overheid dit verbod doortrekt. Of je kan dan fluiten naar je geld of ze moeten je dan terug betalen. Die 40 milj is natuurlijk niet genoeg, maar bij een volledig verbod volgend jaar komt er nog meer geld vrij.

Noem me egoïstisch, maar ik wil toch echt mijn geld terug. Het is uiteraard jammer voor de ondernemer maar als puntje bij paaltje komt niet mijn probleem. Daarnaast acht ik de kans groot dat dit de opmaat tot een totaalverbod is en ik volgend jaar dus eigenlijk helemaal niets aan een voucher of tegoedbon heb.

Noem me egoïstisch, maar ik wil toch echt mijn geld terug. Het is uiteraard jammer voor de ondernemer maar als puntje bij paaltje komt niet mijn probleem. Daarnaast acht ik de kans groot dat dit de opmaat tot een totaalverbod is en ik volgend jaar dus eigenlijk helemaal niets aan een voucher of tegoedbon heb.
Precies. Als ondernemer heb je risico.

Ik heb wel tegen mijzelf gezegd, ik ga mn bestellingen annuleren. Echter ga ik wel lekker wat categorie 1 kopen, het liefst ook bij de winkels waar ik eigenlijk naar toe zou gaan.

Niks egoïstisch aan. Als ondernemer kan het verkeren. Grote winsten, grote verliezen. In beide deel je als klant uiteindelijk ook niet mee. Daarnaast gaat het om jouw portemonnee en zuur verdiende centen.

Gezien de impact op deze branche zou ik er ook echt niet gerust op zijn mijn geld een jaar te laten staan. Los van of ik het kan missen.
Daarnaast speelt er zoveel momenteel dat we nog maar moeten zien hoe het er volgend jaar uit gaat zien.

Ik speel zelf in ieder geval niet als kredietverstrekker.

Ik ben het met je eens, ik vrees ook dat dit nu omgezet gaat worden in een definitief verbod. Daarnaast is de kans groot dat mijn gemeente een lokaal verbod gaat instellen. Dit alles bij elkaar zorgt er ook voor dat ik mijn geld retour wil.

Ik kan het wel missen, maar ik denk dat het verbod volgend jaar door mijn gemeente permanent wordt. Dus dan heb ik liever nu mijn geld terug dan dat ik volgend jaar zooi moet ophalen dat ik niet af mag steken.

Zelfde bij mij hier. Heb waarschijnlijk niets aan een voucher. Maar ehh vuurwerk is geen zooi toch?

Heb her en der oudere, uitlopende producten besteld. Die bestellingen wacht ik graag nog een jaartje op indien mogelijk.Buiten dat is het allemaal al betaald in het voorjaar dus heb er nu ff geen pijn van.

Ook hier probleem van gemeentelijk verbod volgend jaar, als dit landelijke niet al voortgezet wordt. Dus met een voucher stel je de pijn voor de winkelier en importeur enkel uit.

Back
Bovenaan