UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
De boete is nog niet vastgesteld; vanaf vanavond alle voorraad opmaken, eventueel voor 2021-2022 gewoon opnieuw inslaan. Ik ga ALLES de komende weken opmaken!

En Grapperhaus meldt er ook doodleuk bij dat hij er alle vertrouwen in heeft dat we dit kunnen handhaven. Geen zorgen, morgen wordt gefilmd dat meneer zelf rotjes staat af te steken en zijn we al weer van dat strafblad af als straf, want zo rolt Ferdje

Tot slot
Hoewel het kabinet zich ten volle beseft dat deze maatregel tot teleurstelling zal
leiden bij liefhebbers van vuurwerk, hopen we ook op begrip, en de bereidheid om
een bijdrage te leveren aan het ontlasten van de medewerkers in de zorg, de
hulpverlening en de politie, die we nu op zoveel fronten al maanden vragen om
boven hun macht te werken.

Hoogachtend,

DE STAATSSECRETARIS DE MINISTER VAN JUSTITIE
INFRASTRUCTUUR EN WATERSTAAT, EN VEILIGHEID,

S. van Veldhoven - Van der Meer Ferd Grapperhaus
Wat denken ze dat we al maanden, nee, jaren aan het doen zijn?
Ik zit al het hele jaar thuis te werken! Zie bijna mijn vrienden en familie niet. Houd me al jaren in om niet buiten de afsteektijden af te steken. Heb nog nooit een hulpverlener belaagd en er is door mijn toedoen nog nooit iemand op de SEH of huisartsenpost terecht gekomen.

Ik zal echt niet gaan rellen o.i.d. maar afsteken ga ik (op een veilige manier) zeker doen! Dit besluit slaat echt helemaal nergens op en is op geen enkele logische manier te onderbouwen.

Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik ben vanavond rond 18:15 live te horen op Radio 1...
Zet 'm op! Neem de 40 miljoen / 385 = 103.896,10 euro per "slachtoffer" op SEH mee. En dat er met dat geld wel een betere oplossing mogelijk was. Of als men de 1300 "slachtoffers" wil gebruiken, 30.769 euro per "slachtoffer".

Wat baal ik medefreaks!
We hebben er alles aangedaan, we hebben gestreden als leeuwen! maar helaas!
Iedereen bedankt voor de inzet!

PS: ik wil niet in de schoenen van het kabinet staan, dit gaat 100 procent fout.

..............

Ik weet niet meer wat ik zeggen moet........

Tientallen mensen maken zich al jaren hard voor onze vuurwerktraditie. Vorig en dit jaar zijn dat er rondom de lokale verboden al honderden geworden en de afgelopen weken is dat opgelopen tot duizenden. En dan dit...

Wat een belachelijke schijnpolitiek!! Ongelooflijk...

Ik moet dit eerst op mij in laten werken en bekijken hoe wij verder gaan met onze winkel.

Ik word er echt kots- en kotsmisselijk van. Het is totaal nog niet geland in mijn hoofd. Vanavond maar goed nadenken wat ik hiermee moet.

EN een strafblad. ongeloofelijk! alsof je een zware misdaad begaat. dit land is failliet :mad::thumbsdown:
Welkom in politiestaat Nederland. Deze hele coronaonzin wordt gebruikt om te kijken hoe ver men kan gaan met onderdrukking en beïnvloeding van de bevolking. Overheid is er niet voor de burgers, maar de burgers voor de overheid. Omgekeerde wereld.

Welkom in politiestaat Nederland. Deze hele coronaonzin wordt gebruikt om te kijken hoe ver men kan gaan met onderdrukking en beïnvloeding van de bevolking. Overheid is er niet voor de burgers, maar de burgers voor de overheid. Omgekeerde wereld.

Iedere boete komt op je justitieel documentatie register.

Bangmakerij dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan