UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Medefreaks!
Hou de motivatie hoog! Dit is een tegenaanval van linkse media!
Er is nog niets besloten, opties worden nog besproken!
Blijf strijden, maak je kenbaar in de media/bij burgemeesters en de politiek, beantwoord polls en deel op facebook.
Wij geven ons niet gewonnen, opgeven is geen optie!
Strijden voor onze passie! Pyro freaks for life

Gebeurd niet al te vaak dat we een reactie te lezen krijgen van een gemeenteraadslid die echziet hoe de vork in de steel steekt.

En vooral de vraag aan de burger, hoe kunnen we dit samen oplossen om een verbod tegen te gaan?!

Welke handhaving helpt wel?!

Mensen, doorstrijden!!! Heb nog wel ingangen met overheidsinstanties die met vuurwerk te maken hebben en zal die vanavond ook even van de juiste info voorzien. Blijf doorgaan. En vergeet de lokale media niet. Die gaan straks ook ongetwijfeld schrijven. Zorg dat die dan al voorzien zijn van de juiste info. Gebruik de flyer van Magnum. De lokale mediums kunnen we nu alvast goed gaan voorbereiden. Houd moed, blijf doorgaan !!! Gas erop!!

Wat een openbaring, ze zijn er toch nog! Laat ze in gesprek gaan met de branche en alle betrokken partijen om eindelijk eens iets te doen tegen die illegale zooi. Dát zou het uitgangspunt moeten zijn.

De berichten zijn allemaal zo tegenstrijdig als wat.

Ik word hier echt zenuwachtig van...
De troosteloze gedachte van een jaarwisseling met cat 1 of gewoon vol gas knallen zoals we gewend zijn.

Nagels bijten dit hoor.

De berichten zijn allemaal zo tegenstrijdig als wat.

Ik word hier echt zenuwachtig van...
De troosteloze gedachte van een jaarwisseling met cat 1 of gewoon vol gas knallen zoals we gewend zijn.

Nagels bijten dit hoor.

Inmiddels kan ik zeggen dat ik afgelopen week aardig immuun ben geworden voor mediaberichten. Kop op, media kun je niet vertrouwen. Rutte zal het gaan zeggen, niet de media!!!!

Op SBS met hvnl om 17.50 uur Stefan van vuurwerk store Holten, Polen en andere landen vragen zich al af wat er in Nederland aan de hand is geen vuurwerk als dat er verbod er door komt run op illegaal gaat aan de lopende band pffff. RTL4 nieuws opslag kunnen ze niet kwijt blijven 85 containers komen in de haven te liggen wordt een zooitje met oud en nieuw als dat verbod er komt... Hou me hart vast hoop het niet

Laatst bewerkt:
Busje met 5.000 kilo illegaal vuurwerk gevonden op de snelweg bij Enschede volgens nu.nl. Het bewijst maar weer dat er gigantische hoeveelheden het land ingereden worden.

Misschien even als collega's met elkaar praten? Dit publiceren ze net ook: https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/23...-waar-laten-we-levensgevaarlijk-vuurwerk.html

Goed nieuws dit ......
Beiroet was geen vuurwerk..

Het vuurwerk voor langere tijd in de haven laten liggen is "levensgevaarlijk", zegt explosievenexpert Ad van Riel. "Vuurwerk is altijd ontzettend instabiel: heel gevoelig voor wrijving en schokken. Als het er lange tijd ligt, dan gaat een keer mis. En áls het mis gaat, dan gaat het ook goed mis. Kijk maar naar Beiroet, Enschede en Culemborg."

Goed nieuws dit ......
Beiroet was geen vuurwerk..

Het vuurwerk voor langere tijd in de haven laten liggen is "levensgevaarlijk", zegt explosievenexpert Ad van Riel. "Vuurwerk is altijd ontzettend instabiel: heel gevoelig voor wrijving en schokken. Als het er lange tijd ligt, dan gaat een keer mis. En áls het mis gaat, dan gaat het ook goed mis. Kijk maar naar Beiroet, Enschede en Culemborg."
Ad van riel moet terug naar school consumenten vuurwerk ontbrand niet zomaar

Het is ook echt verschrikkelijk, en die media och jongens, die doen me bloed toch koken. Wat een fake sensatie tegen elkaar op zetterij. Walgelijk, dat mensen ook nog steeds niet door die nep artikelen heen kijken..

Het gros van de mensen is oliedom. Die kan je alles vertellen. Als je het maar vaak genoeg zegt. Vele vragen zelfs om een avondklok. Dan vraag je je toch af of ze weten wat er 80 jaar geleden gebeurde. Volslagen idioot die beperkingen die mensen zichzelf en anderen willen opleggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan