UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel goed en een, wat mij betreft, overtuigend betoog. Echter, ik wil niet dat vuurwerk een PVV dingetje wordt. Dat kan het imago zelfs schaden, helaas maar waar. Vuurwerk hoort door de mainstream politiek (in elk geval de bredere rechter flank) gedragen te worden, alleen dan blijft onze passie nog langere tijd levensvatbaar.

Enige kans die bestaat dat het niet uitpakt als een totaalverbod is dat men een uur of twee max afsteek tijd gaat hanteren en, naar woorden van het kabinet, daarbuiten keihard gaat handhaven.

Als dit polder model niet haalbaar is, zal het klaar zijn.

Ik lees ook dat de regering ook de opening horeca met kerst beoordeeld.. het zou gek zijn dat dat doorgang gaat vinden maar verbod blijft, in mijn ogen dan.

Ik kreeg een mail terug van meneer van haga netjes met me naam aangeschreven.

Tegen een verbod, jammer dat ze niet veel te zeggen hebben, is ook een standaard mail.

Toch leuk dat sommige politici waaronder deze een reactie terugstuurt. Ik heb er ook een ontvangen. Goed dat er naar mijn mening toch echt een sterk tegengeluid wordt gegeven.

Toch leuk dat sommige politici waaronder deze een reactie terugstuurt. Ik heb er ook een ontvangen. Goed dat er naar mijn mening toch echt een sterk tegengeluid wordt gegeven.

Hier hetzelfde inderdaad. Maar toch goed dat ook de politici die tegen een verbod zijn zien dat er een sterk tegengeluid is. Maakt uiteindelijk hun positie als 'vertegenwoordiger van het volk' ook weer sterker. Hoewel het nu natuurlijk 1 voor twaalf is, is het goed om te zien dat er puntje bij paaltje helemaal niet zoveel mensen op een verbod zitten te wachten als wat de 'cijfers' ons moesten doen geloven de laatste jaren. Met het oog hierop is het ook super om te zien dat het ook in de media opgepikt wordt.

Ik zou ook geen moeite hebben met verkorting van afsteektijden en max groepsgrootten. als we maar kunnen stoken

Snap niet waarvoor kortere uren een voordeel zou hebben. Uiteindelijk lijkt dat mij nog gevaarlijker, want stel dat je nu maar 2 uur hebt voor het zelfde aantal vuurwerk, dit betekent dat men sneller en meerdere tegelijk gaat stoken, wat de kans op letsel verhoogt. Bovendien kan een invoer van een latere begintijd ervoor zorgen dat men eerst van te voren nog wat gaat drinken en lam bij het vuurwerk staat.

Ik las paar dagen terug hierop het forum iets over of het nou echt zo makkelijk is om een verbod in te voeren (juridisch gezien), maar ben het kwijt. Had weer wat te make met Brussel enz.

Ook, maar ook iets over t cat2 vuurwerk dacht ik. Heb de afgelopen dagen zoveeel gelezen, geschreven en gezien, dus zou best kunnen

Nee dat sowieso, heb paar dagen terug ook ff gekeken wat ik in de vuurwerktas had, zag ook grondbloemen van cat 2. Denk dat dat een flinke probleem wordt bij een verbod :D

Ook de lijst afgewerkt met mailadressen! Van FvD al terug, maar hun standpunt is wel duidelijk in ieder geval! Weet ik ook waar ik op ga stemmen volgend jaar! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan