[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Compleet gestoord was vorig jaar geen woord te veel gezegd dus we gaan het spaarpotje maar weer eens omkeren :bonk:

Wat tof dat deze actie weer terugkomt zeg. Vorig jaar met veel belangstelling gevolgd, gaan we nu ook zeker weer doen!

Even nog ter verduidelijking wat met deze acties vaak tot de vraag lijdt of meerdere orders kunnen worden samengevoegd tot één order:

Alle orders die gedaan zijn/worden op dezelfde naam/e-mailadres in hetzelfde afhaalmoment worden samengevoegd tot één order. Indien je meerdere orders hebt geplaatst dan krijg je vlak voor Kerst een mail met een nieuw ordernummer waar alle orders onder vallen.

Gave actie! Meteen maar even the Bulldog besteld, 200 schoten van 33 euro laat ik toch niet liggen :)
Bedankt weer Stefan

Top actie!
Volgende keer toch maar even wachten met bestellen. Mijn fast n loud is nu een 30 eurie goedkoper.
Jammer maar helaas, nu nog even wat uitzoeken

Top actie!
Volgende keer toch maar even wachten met bestellen. Mijn fast n loud is nu een 30 eurie goedkoper.
Jammer maar helaas, nu nog even wat uitzoeken

Dat blijft altijd het risico. Ik had deze in September besteld voor 85, maar 70 was zeker beter geweest.

Dat blijft altijd het risico. Ik had deze in September besteld voor 85, maar 70 was zeker beter geweest.

Dat klopt zeker.
Toch is 30 euro te veel betalen nooit leuk. Had ik ook een leuke cake voor uit kunnen zoeken
Blijf een Nederlander. Altied voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

Even nog ter verduidelijking wat met deze acties vaak tot de vraag lijdt of meerdere orders kunnen worden samengevoegd tot één order:

Alle orders die gedaan zijn/worden op dezelfde naam/e-mailadres in hetzelfde afhaalmoment worden samengevoegd tot één order. Indien je meerdere orders hebt geplaatst dan krijg je vlak voor Kerst een mail met een nieuw ordernummer waar alle orders onder vallen.

En dus straks ook maar 1 ophaalbon? Scheelt nu namelijk wat papier :p

Top geregeld! Er ging iets fout bij mijn bestelling maar was binnen 10 minuten opgelost via mail!
Bedankt Stefan voor de goede service!:thumbsup:

Wauw hele vette actie hoor. Maar durf even niks meer te bestellen vanwege dat vuurwerkverbod of niet. Misschien pak ik later van de maand nog wat mee als er meer duidelijkheid is.

Toch even een spain fanstyle meegepakt. Nog niet eerder voor zo'n lage prijs gezien. Stond dal een tijdje op de wensenlijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan