Evo Force One

Die eerste cake met fluiters en salutes graag los verkopen. Mooi voor een eigengemaakte mascleta nocturna. Past er mooi tussen met die fluiters en salutes. Verder een mooie box met diversiteit aan effecten.

Inderdaad een heerlijke opening en zoals velen ook terecht opmerken die combi van fluiters en salutes had net voor de finale nog wel een keer terug mogen komen. Verder een mooie diverse box met een goed tempo.

Heute zeigen wir euch die Neuheit 2020 von Evolution Fireworks - Evo Force One.Das sind 4 Verbünde mit insgesammt 8kg Nem! Mir haben die Effekte echt sehr gut gefallen auch die schnelle Schussfolge war für mich nicht langweillig.Heftiges Teil! Die Videos stammen von Evolution Fireworks selbst. Ich Teile & Veröffentliche sie auf meinem Kanal,um die Neuheiten 2020 zu zeigen.

Hier sind die Infos:
Nr: 2625
Evolution Fireworks - Evo Force One (4 Verbünde mit 2Kg Nem)

7778gr Gr Netto
2x2 Pakete im Käfig

576 Schuss
25 mm

Oh wat moet ik nodig... tijd voor mijn Evo Force One plasje!

We hebben er even op moeten wachten, maar wat mij betreft de moeite waard. Ik vind het een heerlijk tempo en een uitgebreide variatie aan mooie effecten. Ik heb de movie nu 4x bekeken en hij gaat niet vervelen. Het begin vind ik persoonlijk heel lekker.

Maar natuurlijk heb ik ook wat te zeiken (vaak zo met een plasje), maar dat is deels puur een kwestie van smaak:
- Ik had op wat meer afwisseling gehoopt, qua tempo (opbouwend), qua schietrichtingen en ik had het niet vervelend gevonden die fluiters in het begin wat vaker terug te zien
- Wat Marchel hierboven toegeeft: er is op het einde wat ge-edit. Er zijn 2 filmpjes aan elkaar geplakt. Maar dat dat dan net op het moment is dat er op het einde een paar saluutjes de lucht in gaan is natuurlijk te toevallig. Ook opeens een andere microfoon kennelijk, of ook qua geluid is er wat ge-edit. Dat alles met het doel de salutes beduidend harder te laten klinken dan de rest (wat in werkelijkheid niet zo gaat zijn). Zonde had niet gehoeven. Het was sowieso al prima allemaal.

Nog een paar laatste positieve druppeltjes: alles bij elkaar een bak om trots op te zijn! Dit heeft Evo dik voor elkaar.

En nu weer de broek omhoog en door...

Wat Marchel hierboven toegeeft: er is op het einde wat ge-edit. Er zijn 2 filmpjes aan elkaar geplakt. Maar dat dat dan net op het moment is dat er op het einde een paar saluutjes de lucht in gaan is natuurlijk te toevallig. Ook opeens een andere microfoon kennelijk, of ook qua geluid is er wat ge-edit. Dat alles met het doel de salutes beduidend harder te laten klinken dan de rest (wat in werkelijkheid niet zo gaat zijn). Zonde had niet gehoeven. Het was sowieso al prima allemaal.
Wat een aannames allemaal. In het begin hoor je toch ook gewoon salutes waarbij er niet is ge-edit.

Eindelijk een film, we hebben er lang op gewacht, maar het is zeker beloond! Een prachtige doos vuurwerk met veel variatie in effecten en tempo. Voor elk wat wils, dat is zeker! De meeste effecten spreken mij ook daadwerkelijk aan en de ''wat mindere'' effecten worden gecompenseerd door het moordende tempo. Een bak geld, maar wel minutenlang spektakel en dat is wel echt wat deze bak maakt. Een beleving opzich.

Ik zie graag in december een winkeliersdemo met deze box op de schietlijst, wil deze zeker eens meemaken voor ik beslis om hem te nemen, maar zo op film is het zeker een potentiële topper. Benieuwd hoe de uiteindelijke finale uitpakt ook!

Op zich geen verkeerde box..had wel momentje dat ik vond dat effecten mekaar beetje tegenwerkte en i.c.m. rook kwam dit niet ten goede.. Maar laatste stuk was weer wel dik..

Ik zal vrij kort zijn: ik vind em TOP! Enorm veel variatie waardoor het erg interessant blijft samen met een goed tempo, de spinners die em uniek maken, niet te veel crackling en een aantal unieke effecten!

Je kan nooit iedereen tevreden maken, maar dit is erg goed!

Enige wat ik mis is misschien de salvo's vaker terug laten komen of bijv. twee maal een cake at-once in het midden en dan weer verder opbouwen als de illegale 600sh blokken op de "zwarte markt".

Voor legale begrippen is de 'standaard' een mooi stukje verschoven naar boven!

Moet ook zeggen dat ik nog na heb genoten van de film, wat hier ook ergens genoemd is, dit is wel echt een compliment!

Nu nog een Evo Force One in 1,2":D

en dan ook 600 shots, net als de triplex en kometa blokken. Klink ook beter, 1,2" 600 shots Evo One Force

Klopt, probleem is echter dat men vuurwerk al gauw te duur vind:tongue2:
Dus wat voor opmerkingen zouden we krijgen als we met een 600sh 30mm zouden komen:bonk:

Wij gaan uitdagingen nooit uit de weg, dat is inmiddels wel bekent.
Maar we gaan het zien.
Hopelijk kunnen we nog vele jaren genieten van vuurwerk zodat we nog wat mooie creaties kunnen maken.

Gr
Marchel

Dus wat voor opmerkingen zouden we krijgen als we met een 600sh 30mm zouden komen:bonk:

Maar we gaan het zien.
Hopelijk kunnen we nog vele jaren genieten van vuurwerk zodat we nog wat mooie creaties kunnen maken.

Gr
Marchel
Amen to that.
Als je kijkt naar de laatste jaren hebben we een hele grote vooruitgang gemaakt qua siervuurwerk . Zowel qua aantal shots als kwaliteit ! Hier staat ie dit jaar in de straat

Waanzinnig mooie bak zeg! Lekker tempo, mooie kleuren, lekkere fluiters.. TopTopTop! Budget is alleen al naar z'n grootje. Wellicht volgend jaar.

Maar we gaan het zien.

Gr
Marchel

Je zou met een 200sh 30mm Fireball look-a-like kunnen komen: de Evo Ball

Dat is wel te betalen :)

GA naar China en laat hem maken zou ik zeggen :D

Ik zal ze even bellen, oké? Minimale afname is 150st.
Lijkt me niet zo'n probleem voor jouw toch? Hahahaha

Zonder gekheid, een dergelijke box heb ik in mijn hoofd, de naam is natuurlijk fictief.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een groot liefhebber ben van de enorme compounds, bestaande uit 3, 4 of 5 delen. Vind dan toch vaak één deel minder en tot op heden kunnen de compounds met 75-144 schoten mij eigenlijk meer bekoren. Maar de Evo Force One overtreft op film zeker mijn verwachtingen. Alleen de opening met fluiters vind ik al geniaal. Roep dit al jaren en zien we gewoon veel te weinig in NL. Een show is pas compleet als er fluiters in voorkomen en dus ook zo'n grote compound.

Dit is echt een opeenschakeling van veel goed uitgewerkte effecten, waarvan de meeste mij erg aanspreken. Zeker de dikke spinners naar multicolor boeketten op 1:18min en 1:44 min. Of de Coco Blue 2.0 vanaf 2:06 min zoals ik het zelf maar even noem. Echt een schitterend effect met de red & greenhead crackling comets en denk dat beide kleuren i.c.m. een blauwe peonie in één boeket ook niet zouden misstaan. Ook daarna volgen nog een aantal effectencombinaties die mij zeer aanspreken, zoals op 2:44 min, schitterend. Maar ook de combinatie van het white & gold plum effect pakt goed uit. Het tempo vind ik erg goed en vind het geen moment saai worden. De salvo's voor de finale komen op film iets minder krachtig over, maar dan finale cake ramt wel even lekker zeg. Puur smaak, maar had daar persoonlijk graag de toevoeging van de silver chry tips, zoals we dat kennen van de Snowstorm, gezien. Kortom, spanning is lekker opgebouwd en komt op film erg goed over. Denk dat hier zeker wel een markt voor is.

Back
Bovenaan