herdervriend
VWC lid
Wat een mooie box, me want to have it.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die eerste cake met fluiters en salutes graag los verkopen. Mooi voor een eigengemaakte mascleta nocturna. Past er mooi tussen met die fluiters en salutes. Verder een mooie box met diversiteit aan effecten.
Wat een aannames allemaal. In het begin hoor je toch ook gewoon salutes waarbij er niet is ge-edit.Wat Marchel hierboven toegeeft: er is op het einde wat ge-edit. Er zijn 2 filmpjes aan elkaar geplakt. Maar dat dat dan net op het moment is dat er op het einde een paar saluutjes de lucht in gaan is natuurlijk te toevallig. Ook opeens een andere microfoon kennelijk, of ook qua geluid is er wat ge-edit. Dat alles met het doel de salutes beduidend harder te laten klinken dan de rest (wat in werkelijkheid niet zo gaat zijn). Zonde had niet gehoeven. Het was sowieso al prima allemaal.
Maar natuurlijk heb ik ook wat te zeiken (vaak zo met een plasje), maar dat is deels puur een kwestie van smaak
en dan ook 600 shots, net als de triplex en kometa blokken. Klink ook beter, 1,2" 600 shots Evo One ForceNu nog een Evo Force One in 1,2"
en dan ook 600 shots, net als de triplex en kometa blokken. Klink ook beter, 1,2" 600 shots Evo One Force
Amen to that.Klopt, probleem is echter dat men vuurwerk al gauw te duur vind
Dus wat voor opmerkingen zouden we krijgen als we met een 600sh 30mm zouden komen
Wij gaan uitdagingen nooit uit de weg, dat is inmiddels wel bekent.
Maar we gaan het zien.
Hopelijk kunnen we nog vele jaren genieten van vuurwerk zodat we nog wat mooie creaties kunnen maken.
Gr
Marchel
Klopt, probleem is echter dat men vuurwerk al gauw te duur vind
Dus wat voor opmerkingen zouden we krijgen als we met een 600sh 30mm zouden komen
Wij gaan uitdagingen nooit uit de weg, dat is inmiddels wel bekent.
Maar we gaan het zien.
Hopelijk kunnen we nog vele jaren genieten van vuurwerk zodat we nog wat mooie creaties kunnen maken.
Gr
Marchel
Je zou met een 200sh 30mm Fireball look-a-like kunnen komen: de Evo Ball
Dat is wel te betalen![]()
1.2 Jakhal Powerball mix. Die 200 schoten heb ik zo vol, in mijn hoofd bestaat deze box al een jaar of 2.
GA naar China en laat hem maken zou ik zeggen![]()