Decibel

Heel mooi filmpje Johan, komt weer een duidelijk uit wat voor prachtige cake dit is. Echt een ontzettende topper van Wolff dit.

Filmpje al elders op het forum gepost, maar deel hem graag ook hier even

Veel beter ga je het niet vinden in deze prijsklasse. Prachtige spinners, grote effecten en heldere kleuren.

ja duidelijk hoor....deze komt zeker op de lijst voor dit jaar. Vorig jaar eigenlijk helemaal gemist. Eeuwig zonde! Want dit is een heerlijke cake met mooie spinners en dikke burst met blink effecten (met erg leuke kleuren ook).

Wat een top cake voor die prijs! Ook helemaal gemist afgelopen jaar, toch maar eens kijken of ik deze ergens op de kop kan tikken!

Ik zie deze ergens in het gooi voor een tientje staan als je per karton shopt... Aaaaarghhhh, ik was eigenlijk klaar voor dit jaar!

Vorig jaar een verassende topper. Heb er nu 5. Weet nog niet hoe ik ze wil schieten, opbouwend in tempo of allemaal te gelijk!

Een perfecte toevoeging voor mijn multicolor showtje, eigenlijk wel een must have. Zojuist ook maar even geprofiteerd van de lage prijzen. Deze word denk ik voor of na de WCKD Warlord of Willow in Colors geschoten. Zin in!

Deze prachtige cake afgelopen jaar besteld en de bestelling geannuleerd. Toen voor 10euro ergens kunnen bestellen, top prijs. Maar deze cake moet er ook dit jaar weer bij komen, blijf het een prachtige cake vinden.

Deze cake oogt zo inderdaad prima, zeker voor de acties waarin hij voorkomt, soms wel voor €10 tot €12,50. In dat geval een echte must-have!

Back
Bovenaan