vuurwerkfreakk
VWC lid
Wordt een makkie. Als we in nog geen 4 maanden laagseizoen al bijna 20.000 berichten plaatsen, zijn die laatste 7.500 een eitje.
Nog een kleine 2.000 berichten boys! En dan hebben we een heel bijzondere mijlpaal!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wordt een makkie. Als we in nog geen 4 maanden laagseizoen al bijna 20.000 berichten plaatsen, zijn die laatste 7.500 een eitje.
Ja, het is dit jaar drukker dan ooit volgens mij. Leuk!
Is tevens ook erg verschillend per jaar hoor. Kan we ook wel seizoenen herinneren dat het tot aan eind oktober toe nog een dooie boel was. Nu is het al een maand weer erg druk! Blij toe!![]()
Dat is dan gevoelsmatig, want de laatste jaren spreken de statistieken anders. Het wordt ieder jaar weer drukker en ieder jaar wordt er meer gepost.
Zal er dan om hangen, ik gok eigenlijk op morgen, tenzij we gewoon lekker allemaal gaan forummen vandaag, buiten hoef je niet te zijn.![]()
Zal er dan om hangen, ik gok eigenlijk op morgen, tenzij we gewoon lekker allemaal gaan forummen vandaag, buiten hoef je niet te zijn.![]()
Vraagje. Waarom spreekt men hier altijd over de vuurwerktraditie, maar werken nu wel toe naar een mijlpaal in plaats van een kilometerpaal? Het is oud & nieuw, geen 4th of July.![]()