Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze kunnen je wel verbieden om naar België of Duitsland te gaan tegen die tijd.
Niet juichen voor de beer geschoten is.
Mondkapjes in vuurwerkwinkels verplichten is wel een goede lijkt me. De verkoopdagen vergroten naar 5 dagen zodat er minder piekdrukte is. etc. zijn zat mogelijkheden om risico's te verminderen
Klopt, helaas is dat vandaag in zekere zin al gebeurd met Belgie. Wat Duitsland betreft maak ik me wat minder zorgen, zelfs tijdens de grote onzekerheid van de eerste golf heeft men stellig gezegd dat die grens open zal blijven.
Mondkapjes in vuurwerkwinkels verplichten is wel een goede lijkt me. De verkoopdagen vergroten naar 5 dagen zodat er minder piekdrukte is. etc. zijn zat mogelijkheden om risico's te verminderen
Je kan/mag gewoon de grens over.
Je moet alleen 10 dagen in een dichtgelast thuis verblijven.
Maar in quarantaine kan je prima stoken vanuit de tuin.
Dit hoort meer op Facebook thuis Gerda"Zal de overheid COVID-19 gebruiken..?"
Je ziet het nu al, ze gebruiken dit nu onderhand voor alles.
- Het recht op demonstreren wordt je afgepakt (tenzij het BLM is)
- Overal wordt je gecensureerd (Tenzij je met ze eens bent en in de pas loopt)
- Gedragsbeïnvloeding door o.a. verplicht stellen van waardeloze mondkapjes.
- Rechten die van je worden afgepakt.
- Iets wat echt normaal is nu als abnormaal zien en je daarvoor beboeten.
- Stellen dat straks alleen een vaccin ons kan redden, terwijl de beleidsmakers geld eraan verdienen!
- Klein en middelbedrijven kapot maken ten faveure van de grote monopolisten.
- Spoedwet er doorheen willen drukken terwijl er geen noodzaak voor is.
Enz. Dus ja, ze gebruiken een virus dat uiteindelijk niet erger is dan een griep (cijfers zeggen al genoeg) om ons helemaal te demotiveren en verdeling te creëren in de maatschappij. Zal me dan ook niet verbazen wanneer ze dit straks gaan gebruiken om geen vuurwerk meer af te steken, want zoals je weet slaat het op de longen en Corona is een virus dat ook op de longen slaat en dus willen ze niet de optelsom maken, al is het allemaal bullshit en slaat hun beleid nergens meer op.