Flightdeck

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 826
Artikelnaam: FLIGHTDECK
Bruto Gewicht: 6,5kg
Netto Kruitgewicht:852gram
Aantal Schoten: 72 shots
Effectomschrijving: Met trots presenteren wij jullie deze nieuwe 72 shots MEGA-waaier! Opbouwend naar heftige finale! Deze box bevat 2x 36 shots cakes.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 2/2
Tijdsduur: 50sec
Stijghoogte: 45meter
Adviesprijs: ...
Voorverkoopprijs: €69,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

826_flightdeck_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
En film van mijn kant, als je van rap houd dan zit je met deze wel goed. De finale maakt hem dan even af binnen deze context.

Voor mij is dit met afstand de mooiste nieuwe binnenkomer, die is geschoten gisteren (beoordeeld vanuit mijn woonkamer)

Dit was wel echt een fijne bak met behoorlijk wat tempo. Vond vooral de kleuren erg goed overkomen tussen al het geweld. Mooi ding, kan op de lijst.

Deze box was inderdaad een topper. Heel gaaf tempo, vette kleuren en lekker geprijsd!

Mooi stuk spektakel met al dat geknetter en stiekem 2 prachtige rijen combi dahlia en ghost erin :thumbsup: en geen geld idd! Sterk en betaalbaar finalekunststukje.

Inderdaad Duiven, bijzonder weinig aandacht voor deze mooie waaier compound. Ik hou van dat goude/witte ghost effect!! En een moordend tempo met die finale, lekker hoor! Erg leuk ook in combinatie met de Pump up the Sky van Mania. Heb je gewoon een 144 sh waaierbox met mooie overlappende effecten.

Inderdaad Duiven, bijzonder weinig aandacht voor deze mooie waaier compound. Ik hou van dat goude/witte ghost effect!! En een moordend tempo met die finale, lekker hoor! Erg leuk ook in combinatie met de Pump up the Sky van Mania. Heb je gewoon een 144 sh waaierbox met mooie overlappende effecten.

Yep, prachtige combinatie! Beide heb ik idd op de lijst staan! :)

Back
Bovenaan