WCKD Warlord

Goede cake voor de aanbiedingsprijs! Gelukkig ook nog eens onder jouw grens van maximaal 30 euro..

Ja die username komt nog uit de tijd dat mensen (veel) meer dan 50 euro neertelden voor bijvoorbeeld een 'Jaloers' van Marijn vuurwerk of een 'Super 500' van Wolff, terwijl deze maar 500 gram bevatten. Dus die 30 euro slaat op de prijs per product van 500 gram. Inmiddels hebben we cakeboxen gekregen en ik denk dat de meerderheid het wel ongeveer eens is met deze richtlijn.`Misschien ligt het gemiddelde zelfs wel op 20 euro per 500 gram.:wink:

Deze ook geschoten, paar cakes aan elkaar. Eerst de Kylin en daarna de Wckd Warlord samen met de Mount Lu van Pangu, gaan best prima samen die laatste 2. Alleen erg jammer van de mist

Wat ik er zo van mee kreeg gewoon een prima cake, alleen van de kleuren en dergelijke kan ik weinig zeggen.

3 stuks geschoten (Dank voor de 30% magnum!) Deze was gewoon goed. Lekker tempo erin en prima burst. Zelfs voor de normale prijs de aanschaf waard.

Presteerde ook afgelopen dinsdag weer keurig op de demo van Magnum. Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding!

Deze was opvallend goed! Ik had een zwakke burst verwacht maar niks was minder waar; Goede burst en hele volle boeketten. Echt een topper voor die dumpprijs! Ik denk dit de beste prijs kwaliteit cake is van een hoger kaliber.

Dit is inderdaad echt een topper voor dat geld! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Dealer Avond 2020:

Deze was opvallend goed! Ik had een zwakke burst verwacht maar niks was minder waar; Goede burst en hele volle boeketten. Echt een topper voor die dumpprijs! Ik denk dit de beste prijs kwaliteit cake is van een hoger kaliber.

Ik begrijp dat je het met mijn dochter eens bent (post #5) :p

Back
Bovenaan