1.2" Rainbow Chry [Uitloop 2022]

Dit is toch wel echt een lekkere box zeg! Mooie combinatie van crackling en kleur, waarbij de kleur niet totaal ondergesneeuwd wordt. Ik voorzie machtige finales met deze! Wordt weer bergen lijstjes maken dit jaar.

Heerlijke bak die ook op mijn short list verschijnt.

Puntje van kritiek: ik vind het tempo wat te hoog voor een 'chry' effect. Nu komt het op mij meer over als crackling.

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige box was dit zeg, ongekend. De kleuren kwam erg strak door al het geweld en chaos heen. Sublieme bak.

Heerlijke bak die ook op mijn short list verschijnt.

Puntje van kritiek: ik vind het tempo wat te hoog voor een 'chry' effect. Nu komt het op mij meer over als crackling.

Vind juist bij dit effect; hoe voller de lucht, des te beter de beleving.

Heb goed zitten kijken, ondanks ik denk dat dit een sample is zoals we vaker zien bij andere importeurs, denk ik dat dit ook best goed in de straat zo uit zou kunnen vallen als nu op film.
De Mania Venom Box heeft ook reusachtige boeketen (ook 30mm) en op een afstandje zie je pas hoe groot die boeketten wel niet zijn. Dit lijkt er wel erg op. Heb er wel vertrouwen in.

Voor mij misschien wel de beste nieuwkomer bij Magnum. Wat een onzettende bak geweld kwam hier vanaf. Heel vet met die felle kleuren er zo doorheen. Dit geeft écht chaos in de straat!

Dat paars ziet er echt goed uit, dat mag van mij ook de hoofdrol krijgen in een stand alone cake of box!

Kiek,dit is nou een chry bak,waar ik ook warm van wordt. En dat gebeurt zelden Ik durf zelfs,heel voorzichtig te zeggen,wie weet. Dit gaat een hardloper worden.

Deze staat in ieder geval 2x te rammen in de straat! Wat een chaos belooft dat te worden.
Mijn ervaring is, over het algemeen, dat chry vaak niet teleurstelt in effect grote etc.
Zeer benieuwd in ieder geval!

Laatst bewerkt:
Deze staat in ieder geval 2x te rammen in de straat! Wat een chaos belooft dat te worden.
Mijn ervaring is, over het algemeen, dat chry vaak niet teleurstelt in effect grote etc.
Zeer benieuw in ieder geval!

Lekker man! Ga je ze tegelijk schieten?
Ik zit er ook aan te denken, of anders 2x Zena Snapte Box.

Lekker man! Ga je ze tegelijk schieten?
Ik zit er ook aan te denken, of anders 2x Zena Snapte Box.

Yes, ze gaan tegelijk! Waarschijnlijk ondersteunt door een paar Venom boxen en goed wat fluiters en hopelijk, mits we naar Duitsland mogen, de Terremoto 1 secundo en perlas multicolor 1 secundo. Wil hiervoor eigenlijk 2x de kingstown hangover gooien. Dit effect vind ik echter wat meer risicovol. Al heb ik wel veel vertrouwen in Magnum.

Zojuist een filmpje gevonden van de productie van de 1.2" Rainbow Chry. Vermoedelijk zijn dit de beelden van de besloten demo avond die onlangs plaats heeft gevonden.

Back
Bovenaan