Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar:

Piroshop arentz
Vuurwerk per doos
Pyro depot
Vuurwerk duitsland
Vuurwerk almere haven

Tot nog toe;

29ste
07.00-08.00: Vathorst
08.00-09.00: Intratuin Nijkerk
20.00-20.30: Arentz

Dit jaar blijft het naar alle waarschijnlijkheid alleen bij driesprong en pyrodepot, uitgezonderd van een ritje Baarle en wat losse potjes van de Aldi en Lidl.

Tot nu toe:
- Valk vuurwerk
- Knalkeet Rijssen
- Vuurwerkstore Holten.

Al met al zo 1,5 uur rijden vanaf me woonplaats maar heb het er zeker voor over.

Voorlopig 3 adressen voor dit jaar op de planning staan:

Hoakan Oisterwijk
Intratuin Rosmalen
TP-Vuurwerk

Tot nu toe Vuurwerkduitsland (net als de afgelopen jaren) en Pyro Depot. Deze laatste is een aardig stuk rijden voor mij (ruim 200 km) maar gezien de mooie aanbiedingen er toch maar voor gekozen. Eens kijken waar het mee kan worden gecombineerd :) Tenslotte hoort een ritje Zena er standaard wel bij.

Dit jaar wordt het haokan, Coppelmans, tpvuurwerk, pyrodepot, Holten, vuurwerkperdoos, anovuurwerk, piroshop arentz en orthen. 3 dagen op pad!

Stienen, Sittard
Hilkens vuurwerk, Born
Vuurwerkduitsland, Aken
Zena, Maaseik
Salon Roger, Maaseik

En Lidl en Aldi uiteraard.

Afgelopen jaren had ik de keuze snel gemaakt omdat ik altijd vaste winkels had waar ik me vuurwerk haalde, dit jaar gaat het denk ik heel anders worden, sowieso Goudvuur is gestopt, dus dat is een groot gemis, dus van de winkels waar ik meer dan welkom ben is alleen Mulder Vuurwerk Haastrecht over. Ben zeker weer van plan te gaan. Maar ben ook van plan dit jaar bij meer winkels te bestellen, simpelweg omdat ik meer de sfeer wil proeven. En maar 1 winkel bezoeken helpt daar niet echt bij.

Na altijd veel zaken bezocht te hebben in de regio houd ik het deze keer op Koningsdal en Vechtweelde.

Altijd wel wat moois tussen te vinden:blink:

Intratuin sliedrecht
Breda vuurwerk
Vuurwerkland steenbergen
Haokan oisterwijk
Misschien vuurwerkbunker breda

Valk Vuurwerk Nijverdal dit jaar, alle jaren altijd overal heen gereden door heel Nederland. Nu houd ik het lekker bij 1 winkel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan