Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vroeg me laatst af..kopen jullie producten voor volgend jaar of wellicht ook nog de jaren erna?
Vorig jaar was er een storm op de single shots, die zijn dit jaar helaas niet meer te koop.
Afgelopen jaar al wel gedaan met een schuin oog op het singleshot verbod. Gelukkig had ik meer vuurpijlen en rotjes dan voorgaande jaren, want die zijn nu ook verboden.
Nee in principe niet. Vrouw is er niet gelukkig mee als het hier ergens op zolder ligt. Heb wel spijt dat ik vorig jaar qua budget niet meer single shots heb kunnen kopen, had er graag nog wat pakjes Ball Python en/of Kometenbombe bij gehad.
Ik heb nog nooit voor het jaar erna ingekocht. Afgelopen zoveel gekocht dat ik nog wat losse cakes over heb.
Dit jaar sowieso niet, wil eerst afwachten wat die droeftoeters in Den Haag beslissen na aankomende jaarwisseling
Ik koop niet bewust iets voor volgend jaar maar er blijft altijd heel veel over, dat dan weer wel. Denk wel met al dat gedoe omtrent een eventueel verbod dat het mij niet echt handig lijkt om voor het jaar daarop inkopen te doen, immers weet je niet wat je kunt verwachten.
Alleen bij een hele goede aanbieding of uitloop koop ik soms voor volgend jaar. Ik ga dit echter niet meer doen, want elk jaar komen er zat leuke producten, soms beter zelfs dan wat ik had ingekocht. Ook het bewaren ervan niet meer fijn ivm kids en vrouw.
Achteraf had ik vorig jaar veel meer singleshots moeten kopen haha. Nu nog maar 2 pakjes over.
Meestal probeer ik voor mezelf wel wat over te houden voor het jaar erna maar ik koop niet bewust extra of iets dergelijks.
Ik wil altijd toch wel 1 of 2 cakes of boxen over houden....stel er gebeurd iets waardoor opeens oud&nieuw wordt afgeschaft, dan wil ik toch iets te stoken hebben
Niet veel, maar dat maakt dan ook niet uit...
Ik doe het wel eens met producten waarvan ik weet dat ze er uit gaan of waarvan ze er al een tijdje uit zijn. Maar verder doe ik het nooit echt bewust, vaak blijft er wel altijd wel wat over. Afgelopen jaar voor het eerst echt alles bewust opgemaakt. Achteraf heb ik wel spijt dat ik niet als de rest wat meer F3 singleshots heb ingeslagen, maarja het budget was al helaas op Gelukkig heb ik de herrinneringen nog en het beeldmateriaal, want ik heb er wel echt van genoten.
Als ik weet dat sommige mooie artikelen eruit gaan, dan wil ik vaak wel wat hamsteren.
Single shotjes kunnen we gewoon nog tussen het gebraden gehakt en de wasverzachter vinden in de Aldi, Lidl, noem het maar op, in Duitsland.
Zo hamster ik wel wat cat1 vuurwerk voor door het jaar heen wat te kunnen stoken met m'n zoon..
Een aantal keer in karton artikelen aangeschaft. Die smeer ik wel uit over meerdere jaren. Dit jaar ook wat meer aangeschaft dan aanvankelijk de bedoeling was, waardoor ik waarschijnlijk ook wat doorschuif naar volgend jaar. Is mede afhankelijk van de wijze waarop ik het kan/ga vieren..
Tot vorig jaar wel gedaan in verband met het mogelijk afschaffen van de singleshots en vuurpijlen. Maar nu merk ik dat het eigenlijk meer in de weg gaat staan en de behoefte om veel te stoken stukken minder is dus nee, eigenlijk niet meer.
Als met volgend jaar 1 januari 2021 bedoeld wordt, dan ja. Maar denk niet dat ik bewust iets over zal houden. Hoogstens een beetje cat.1 of wat fonteinen, voor bij een verjaardag.
Zoals afgelopen jaar wel wat single shots extra in geslagen. Vorig jaar ook 2 extra Red Maroons in gelsagen. Dus eigenlijk ieder jaar wel wat, puur dingen die er uit gaan en waarvan ik nog een jaartje extra wil genieten.