bassie1978
VWC lid
Nou @koala: hier zijn jouw toppers! 
prachtige toevoeging zeg!

prachtige toevoeging zeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar is die alWat betreft Nico nog even nieuwsgierig... hebben jullie ook nog de ambitie om een WAHNSINNige cake aan jullie assortiment toe te voegen?
Die Wahsin, wil ik wel live een x zin, mogelijk projectje wel voor in t hoofd. Wat is de karton inhoud?
Ik heb een 3 tal vragen
Hoe lang blijven de Nico producten nog deze prijs?T/m de verkoopdagen
Zijn de Nico producten op=op, of kan je deze later nog bij bestellen? We hebben er voldoende maar tijdens de verkoopdagen zullen ze niet aangeboden worden in de winkel.
Zie je mogelijkheden voor een mixkarton van de Butterfly en Snow White? Je dient dan 2x Snow White te bestellen en 2x Butterfly. Een mixkarton van deze waar de cakes letterlijk 2 om 2 verpakt zitten gaan we bewust niet voor kiezen. Dit als reden dat het ons dan een extra productplaats kost in de bunkers en ivm Corona moet het personeel ook nog fatsoenlijk op afstand kunnen werken. Ik kan wel kijken naar een e.o.a. code zodat als je 2 om 2 besteld dat je dan ook € 140,00 betaald... Komt dan op hetzelfde neer. Kom ik op terug.
Bedankt voor het regelen, zojuist besteld!Naar idee van RickGAE:
Combi: Show White & Butterfly
Bekijk bijlage 54827
Beide cakes verkrijgbaar in combinatie van 1+1 of 2+2.
Bekijk de mogelijkheid in de webshop: Combideal
Mooie actie! Ik bestel altijd precies op het verkeerde momentHEBTEMBERDEAL
HEBBEN HEBBEN HEBBEN... Krijg nou wat! Het is september! Het vuurwerkseizoen openen we knallend door 15% korting te geven op ALLES! Ja ook op alles wat al in de aanbieding is!
De korting wordt automatisch verrekend in de winkelmand. Je hoeft er dus helemaal niets voor te doen! Behalve je vuurwerk bestellen dan...
www.vuurwerkholten.nl
Deze actie loopt t/m 10 september 2020.
Bekijk bijlage 54891
Ze hebben de Armageddon variantBeste Stefan, krijgen jullie de triple x van magnum in jullie assortiment? Groeten
Je bent lekker bezig Stefan!Overigens komen hopelijk deze week de nieuwe items van Magnum ook online... We gaan ze eerst bekijken op de demo vanavond!