[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad hele mooie cakes! Hammer dat ik dit jaar niet in de buurt kom. Hopelijk wordt het zo goed verkocht dat jullie hem volgend jaar ook opnemen.Mooie toevoeging voor elk winkelassortiment

Wahnsinn

De Wahnsinn van Nico is een gave crackling cake met crackling mines en daarboven lekkere crackling boeketten! Bekijk hieronder een filmpje en de link naar de webshop!

05715-Wahnsin.jpg

Link naar webshop: Wahnsinn

Ik heb een 3 tal vragen :)
Hoe lang blijven de Nico producten nog deze prijs? :)
Zijn de Nico producten op=op, of kan je deze later nog bij bestellen?
Zie je mogelijkheden voor een mixkarton van de Butterfly en Snow White?

Hieronder mijn reactie!

Ik heb een 3 tal vragen :)
Hoe lang blijven de Nico producten nog deze prijs? :) T/m de verkoopdagen
Zijn de Nico producten op=op, of kan je deze later nog bij bestellen? We hebben er voldoende maar tijdens de verkoopdagen zullen ze niet aangeboden worden in de winkel.
Zie je mogelijkheden voor een mixkarton van de Butterfly en Snow White? Je dient dan 2x Snow White te bestellen en 2x Butterfly. Een mixkarton van deze waar de cakes letterlijk 2 om 2 verpakt zitten gaan we bewust niet voor kiezen. Dit als reden dat het ons dan een extra productplaats kost in de bunkers en ivm Corona moet het personeel ook nog fatsoenlijk op afstand kunnen werken. Ik kan wel kijken naar een e.o.a. code zodat als je 2 om 2 besteld dat je dan ook € 140,00 betaald... Komt dan op hetzelfde neer. Kom ik op terug.

HEBTEMBERDEAL

HEBBEN HEBBEN HEBBEN... Krijg nou wat! Het is september! Het vuurwerkseizoen openen we knallend door 15% korting te geven op ALLES! Ja ook op alles wat al in de aanbieding is!

De korting wordt automatisch verrekend in de winkelmand. Je hoeft er dus helemaal niets voor te doen! Behalve je vuurwerk bestellen dan...

www.vuurwerkholten.nl

Deze actie loopt t/m 10 september 2020.

hebtemberdeal.jpg

HEBTEMBERDEAL

HEBBEN HEBBEN HEBBEN... Krijg nou wat! Het is september! Het vuurwerkseizoen openen we knallend door 15% korting te geven op ALLES! Ja ook op alles wat al in de aanbieding is!

De korting wordt automatisch verrekend in de winkelmand. Je hoeft er dus helemaal niets voor te doen! Behalve je vuurwerk bestellen dan...

www.vuurwerkholten.nl

Deze actie loopt t/m 10 september 2020.

Bekijk bijlage 54891
Mooie actie! Ik bestel altijd precies op het verkeerde moment :p

Overigens komen hopelijk deze week de nieuwe items van Magnum ook online... We gaan ze eerst bekijken op de demo vanavond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan