The Sensation 500S

Gisteravond deze mooie kist in de straat geschoten. De straat gaf een standing ovation ���� Shout out naar Vuurwerk Outlet Vierhuizen waar ik deze kist hebgekocht.

Bij de eerste video denk ik, daar ga ik geen 150 euro voor neerleggen. Veel slappe plofjes en kleine effect breedte. Bij de tweede video denk ik voor 150 euro koop ik hem meteen. Goed tempo, redelijk burst en prima effect breedte.

Benieuwd welk filmpje het dichts tegen de normale productie aan zit.

Bij de eerste video denk ik, daar ga ik geen 150 euro voor neerleggen. Veel slappe plofjes en kleine effect breedte. Bij de tweede video denk ik voor 150 euro koop ik hem meteen. Goed tempo, redelijk burst en prima effect breedte.

Ik zit met exact hetzelfde dilemma. Zoek nog een rambak voor 2:00. Beelden en meningen zijn wisselend, 50sh per cake mwoa, maar dat laatste filmpje vergroot mijn kwispeldrang dan weer wel.

Ik zit met exact hetzelfde dilemma. Zoek nog een rambak voor 2:00. Beelden en meningen zijn wisselend, 50sh per cake mwoa, maar dat laatste filmpje vergroot mijn kwispeldrang dan weer wel.
eens, dat eerste filmpje heeft een heerlijk tempo en prima effect grootte, maar die tweede is echt dikke poep, daar zou ik 100,- nog niet eens aan uitgeven.

het grote verschil met name tussen filmpje 1 en 2 is het tempo, en dan bedoel ik niet alleen het tempo tussen de cakes (doorlonten) maar het tempo van de cakes zelf....

Als ik de filmpjes zo bekijk moet je geluk hebben een rammer te pakken te hebben die alles er in een flink tempo doorheen jaagt. Of je hebt pech en het wordt in een rustig(er) tempo afgeschoten. En eens, juist het ramtempo maakt het bij deze box.

bij ons ging die net als het 2de filmpje als een malle...….heb m dit jaar alweer besteld:cool:

Ik heb deze rambak zojuist maar even meebesteld voor 130.

Maar ik begrijp dat je hem zelf door moet lonten (op de juiste manier)

Besteld!

Dit lijkt me een goede manier om een seintje af te geven aan de overheid :angel:
Op naar een blijvende traditie.

On topic: erg benieuwd naar deze box, dit wordt m'n eerste ervaring met zowel een mega box als een 20mm box. Hopelijk komen er redelijke klappen vanaf.

Ik vond deze echt heel goed! Als je hem goed doorlont is het echt heeeel lekker, komt er dit jaar weer voor dat geld

Back
Bovenaan