vuurwerkboy023
VWC lid
Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
Driesprong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
Gisteravond deze mooie kist in de straat geschoten. De straat gaf een standing ovation ���� Shout out naar Vuurwerk Outlet Vierhuizen waar ik deze kist hebgekocht.
NoWorldOrder
Bij de eerste video denk ik, daar ga ik geen 150 euro voor neerleggen. Veel slappe plofjes en kleine effect breedte. Bij de tweede video denk ik voor 150 euro koop ik hem meteen. Goed tempo, redelijk burst en prima effect breedte.
Benieuwd welk filmpje het dichts tegen de normale productie aan zit.
eens, dat eerste filmpje heeft een heerlijk tempo en prima effect grootte, maar die tweede is echt dikke poep, daar zou ik 100,- nog niet eens aan uitgeven.Ik zit met exact hetzelfde dilemma. Zoek nog een rambak voor 2:00. Beelden en meningen zijn wisselend, 50sh per cake mwoa, maar dat laatste filmpje vergroot mijn kwispeldrang dan weer wel.
Filmpje gevonden op YT, deze neigt toch meer richting wat we willen![]()
Bij de eerste video denk ik, daar ga ik geen 150 euro voor neerleggen. Veel slappe plofjes en kleine effect breedte. Bij de tweede video denk ik voor 150 euro koop ik hem meteen. Goed tempo, redelijk burst en prima effect breedte.
Benieuwd welk filmpje het dichts tegen de normale productie aan zit.
Sterk! Ik twijfel namelijk al 2 maanden of ik deze moet bestellen of niet hahaha