Double Deck Inferno *NIEUW 2020*

Tatanka

VWC lid
Artikelnummer: XP4458
Artikelnaam: Double Deck Inferno
Bruto Gewicht: ..
Netto kruitgewicht: 1339g
Aantal schoten: 108s
Effectomschrijving: ..
Max. tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: ..
Adviesprijs: info volgt

12986_41944_1280x1280.png

Laatst bewerkt:
Toch alvast maar gepost om een discussie te starten. Dit kan namelijk wel eens de lang verwachte compound versie worden van de bekende Double Deck serie. Het wachten is helaas nog op een filmpje!!

Ik denk dat je hier wel eens gelijk in kan krijgen, dit is op voorhand al een topper in spé.
1xRed 1xBlue en 1xPurple aan elkaar geknoopt dan heb je 108 shots

3 Double Decks = 3*446 gram. Zou me niks verbazen als dit inderdaad de compound variant is. Het liefst schiet ik zulke cakes met meer dan 1 tegelijk. Zouden dan meerdere compounds tegelijk moeten worden om die chaos te krijgen. We wachten het filmpje maar af...

Thanks for sharing. Er is me veel aan gelegen om de compound variant van de Double Deck te bemachtigen (als dit daadwerkelijk zo is). Erg benieuwd naar het filmpje, en daarnaast ook de prijs (voor 60 euro heb je ook 3 losse Double Decks). En stiekem hoop ik ook op een mooie variatie van kleuren (en eventueel effecten), dat zou een wat hogere prijs zeker goedmaken.

Het voegt alleen wat toe als er een Z shape in verwerkt is, anders is het meer een compound voor de luie doorlonter ( of gewone consument natuurlijk ). Ik ben benieuwd.

Ben benieuwd, kan bijna alleen maar tegenvallen als je beseft hoe goed die double decks los zijn. Die red staat nog steeds goed in mijn geheugen gegrift, ben erg benieuwd naar de film!

Erg benieuwd of dit werkelijk de compound voor de Double Deck wordt. Mooi topic om in de gaten te houden.

Door mijn enthousiasme dat ik een filmpje had gevonden niet goed de info erbij gelezen.

Hierbij bleek het niet om het juiste product te gaan. Waar wel de productcode overeen kwam.

Laatst bewerkt:
Mooie bak, maar inderdaad totaal niet wat je verwacht met de double decks in het achterhoofd.

Totaal ander product Spinner!! Aangezien product een 100sh is. Deze staat namelijk ook nog niet in de database, gek genoeg vernoemen ze wel daarbij het zelfde artikel nummer als deze Double deck inferno.

Screenshot_2020-04-07-21-47-30-70.jpg

Overigens geen verkeerd blok hierboven dat terzijde.

Het is nog maar april, zal vast wel wat meer duidelijk worden de komende tijd!!.

Ook erg benieuwd naar! Het filmpje komt ook niet overeen met het label want aan de bovenkant zijn alleen maar waaiershapes afgebeeld. We moeten nog even geduld hebben.

Back
Bovenaan