Coronavirus and Fallas... is there a problem?

Inmiddels gaat er wss een lockdown van Spanje plaatsvinden.
Hoop dat iedereen geannuleerd heeft...zoals eerder was voorgesteld

Vanmorgen het hotel geannuleerd, zouden morgen vliegen maar dat vliegtuig gaat lekker zonder ons. Wilde eerst nog gaan voor een citytrip. Maar dat heeft ook geen zin meer. Volgend jaar dan maar weer.

Valt nog mee, ben net in de metro gestapt en me vlucht gaat gewoon terug. Dus komt goed... En anders kom je echt wel thuis dan halen vrienden me op. Of familie. Of de trein.

Schijnt (bron:fpm) dat een groep toeristen op Palau vlak voor lockup inging nog even flink hebben lopen knallen terwijl de Valencianen al preventief binnen bleven. Zo dom en zonder enig gevoel van verantwoordelijkheid en respect. Egocentrische aso's :thumbsdown:

Klopt, zwaar triest. Vind zoiezo de zelfmaak knallers geen goed ding daarzo. Heb aardig wat locals gesproken en ze zijn allemaal verdrietig. Ach ja, dit groepje gaat het nog een keer verzieken op Palau geloof me.

Schijnt (bron:fpm) dat een groep toeristen op Palau vlak voor lockup inging nog even flink hebben lopen knallen terwijl de Valencianen al preventief binnen bleven. Zo dom en zonder enig gevoel van verantwoordelijkheid en respect. Egocentrische aso's :thumbsdown:

hier de beelden. ze noemen het zelf 'BIG RESPECT'. nja ik ga er niet eens woorden aan vuil maken.

Dan heb je niet begrepen wat Fallas inhoud en totaal geen respect voor de mensen daar. Je hebt niet begrepen hoe die mensen zich nu voelen.

Vrijdagmiddag, na al te zijn ingecheckt en door de douane heen te zijn gegaan, toch besloten niet te vliegen. 5min nadat we door de douane heen waren en een biertje zaten te drinken kregen we van verschillende mensen uit Valencia te horen dat het e.e.a. dicht ging, en of we echt wel zouden vliegen. Iedereen die er zat was namelijk opzoek naar een vlucht op z.s.m. weer terug te vliegen.

Dus op dat moment maar de koffers teruggevraagd en in Nederland gebleven. Volgende keer beter.

Wij zouden Zaterdag ochtend vliegen en besloten ook pas vrijdag nacht niet te gaan vanwege de berichten over een komende lockdown. Toen adviseerde Transavia gewoon nog om te gaan.. Op eigen beslissing maar besloten het niet te doen en dat is de juiste keuze geweest zie ik.

hier de beelden. ze noemen het zelf 'BIG RESPECT'. nja ik ga er niet eens woorden aan vuil maken.

Goh, waarom verbaast het me nou niets dat ik weer dezelfde gezichten zie van de Nederlanders...

Wat heb je dan een bord voor je kop zeg, als je daar tussen staat.

Ik heb het idee dat wij ons hier meer aan irriteren achter onze computerscherm dan zij daar in Valencia. Er zijn wel ergere dingen op de wereld nu dan een paar knalletjes.

Precies nog ff en we gaan lopen zeiken dat iemand een rotje in bangladesh afsteekt.
Is toch al kut genoeg dat je voor de kat z'n viool daar naartoe bent gegaan.
Gun elkaar eens is een beetje lol.

Als je daar voor jan met de korte achternaam naar toe gaat is dat je eigen domme egoistiche probleem.

Lekker makkelijk zeg om er zo over te denken.

Blijf het een bizar idee vinden dat we 2 weken geleden daar op maandag weg liepen bij het plein, overtuigd dat het door zou gaan, want je merkte er helemaal niets m.b.t. corona. En nu, 2 weken later, gewoon een werkweek waar we nu eigenlijk hadden moeten genieten van dit mooie feest. Nu een spookstad, alles weg, poppen die niet afgebroken konden worden zijn verbrand en een enorme economische klap voor de stad.
Ben benieuwd hoe we dit gaan merken in de volgende editie(s). En hoeveel poppen komend jaar iets hebben m.b.t. corona.

Back
Bovenaan