[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis, enig idee of jullie dit jaar boxen van volt gaan verkopen? Vond de code Red toch wel echt een topper in de straat

Vraagje.
Als ik weer wil bestellen maar het eerder gekozen tijdsvak staat er niet meer tussen.
Hoe gaat dit dan?
Aangezien ik van plan ben nog meerdere losse orders te plaatsen.

Gr fuse

Vraagje.
Als ik weer wil bestellen maar het eerder gekozen tijdsvak staat er niet meer tussen.
Hoe gaat dit dan?

Gr fuse

Ja hier het zelfde. Heb 2 bestellingen geplaatst kon gelukkig wel dezelfde tijd vakken kiezen. Wil nog meer bestellen en zou fijn zijn als in 1 keer opgehaald kan worden

Geen probleem

Altijd een half uur blok er voor er dan in zetten ik zie dat dan en zet hem er dan bij.

Alleen nieuwe orders van nieuwe leden voeg ik dan niet meer toe omdat ik de rust wil bewaren en niet teveel in een blok wil hebben omdat ik gewoon overzicht wil houden.

Dus sta je al in het blok met een order en wil je toevoegen met een nieuwe order geen probleem even half uurtje er voor pakken en pm sturen en ik verzet hem in het blok erbij en je krijgt een nieuwe mail met de juiste tijd.

Vraagje.
Hoe gaat dit dan?

Gr fuse

Geen probleem

Altijd een half uur blok er voor er dan in zetten ik zie dat dan en zet hem er dan bij.

Alleen nieuwe orders van nieuwe leden voeg ik dan niet meer toe omdat ik de rust wil bewaren en niet teveel in een blok wil hebben omdat ik gewoon overzicht wil houden.

Dus sta je al in het blok met een order en wil je toevoegen met een nieuwe order geen probleem even half uurtje er voor pakken en pm sturen en ik verzet hem in het blok erbij en je krijgt een nieuwe mail met de juiste tijd.

Top weet ik voldoende, dankje voor de info .

Splitting red is inmiddels eigen voorraad uitverkocht ik wacht even op antwoord zodra er groen licht is geef ik ze weer vrij en koop ik ze aan meteen.

Dennis

Eerste bestelling bij vuurwerk Almere haven weer een feit, zodra beschikbaar Dennis! Mag mijn order naar de nacht!!

Even een vraag, stel dat er toch echt een verbod komt, hoe zit het dan met gedane bestellingen?

Laatst bewerkt:
Beste freaks

Ik heb nog een aantal 2-pack van broekhoff kunnen aankopen.
Om iedereen een kans te geven ga ik er per stuk een veiling aan hangen dit lijkt mij een mooie manier om iedereen een kans te geven.
Anders zet ik ze op de shop en worden ze allemaal opgekocht door een iemand en nu is het gewoon de hoogste bieder en die heeft er een in bezit.

Begin bod is €50,00 euro en wie er om 20:59 het hoogste bod heeft op dit topic met het bod die is de eigenaar van deze topper.

download.jpeg.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan