Fallas 2009

Dit was echt een leuke, de eerste keer dat ik een Mascleta miniatura heb gezien, had niet verwacht dat het zo hard zou zijn, erg leuk om eens live te zien.

Voor de mensen aan de andere kant was het nog even schrikken toen er een mini rekje omviel, de etalage ramen kregen het even zwaar haha.

Overgins geschoten door Vincente Caballer.

:bye:

Dit was echt een leuke, de eerste keer dat ik een Mascleta miniatura heb gezien, had niet verwacht dat het zo hard zou zijn, erg leuk om eens live te zien.

Voor de mensen aan de andere kant was het nog even schrikken toen er een mini rekje omviel, de etalage ramen kregen het even zwaar haha.

Overgins geschoten door Vincente Caballer.

:bye:

Haha ja ik schrok me inderdaad de pleuris toen dat rekje omviel. Gelukkig niet onze kant op maar die gozer van vincente die was me ineens snel weg joh haha.

Pret in valencia
Uit verveling gingen wij in valencia met bier en vuurwerk de straat op!~
Zie hier het resultaat
Filmed by ELgielo

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig is ook op het einde dat el pyrotecnia daar als helden worden gezien door de gewone man.Mooi!

Wat een leuke shells zijn dat. met tail, fluit (?) en zelfs spinner effecten in de shells?

Heerlijke shellkitjes zijn dit inderdaad!
hoewel ze wel 5 euro duurder zijn geworden zijn ze nog steeds dik het geld waard!
20 euro voor 12 50mm shells vind ik niet verkeerd!

Hoewel je soms weleens een flopper tegenkomt is het overgrote deel van deze kitjes erg goed te noemen!
Vooral de peony's en dahlia's zijn erg groot voor dit maatje shell!

Toch vond ik sommige shells van het shellkitje van de El falero ook wel netjes te noemen hoor.
Vooral die gigantische oranje peony met groene sterren er door heen.

-Roy-

Geweldig Fred, fanathiek aan het posten van deze mooie filmpjes.
Wat een mooie vuurwerk kun je daar kopen zeg.
Elk filmpje is geweldig om te kijken, heerlijk.

Back
Bovenaan