The gunner

Deze was mij compleet ontschoten...maar wat een topcake! Heerlijke rauwe fluiters en ook nog eens een mooie blinker boeketten. Heb hem toch nog maar even besteld bij De Koperen Jan. Zit al behoorlijk boven budget....:rolleyes:

Deze nog meegepakt toen ik bij Vechtweelde was, wat een dikke cake! Die staarten gaan echt bizar hoog, dit jaar meerdere bestellen :)

Dit jaar karton van deze pareltjes. Enige nadeel is dat je deze niet moet schieten in de mist, ze gaan zo hoog dat je het boeketje dan gewoon niet meer ziet en dat is zonde.

Had nog wat Eccentric shots over van vorig jaar, verwerkt in een project met 4 x The Gunners, gelukkig was de mist nog niet zo dik dus kwamen ze wel goed naar voren

Ik had hier ook 2 van, alleen ik had de omlabeling. Moscow mania is hem ook namelijk dus post hem hier maar. Deze deed het goed bij de vrouwtje's die vonden dit 1 van de mooiere potjes!!

Deze cake presteerde inderdaad erg goed in de straat. Zowel deze versie als de Bora Bora gezien (omlabeling) en presteerden echt heel fijn. Fluiters gaan ontiegelijk hoog, boeketje erbij is leuk voor extra. Topproduct die erg aantrekkelijk is om per meerdere schieten, zoals ik afgelopen jaarwisseling (per 5) ook gezien heb.

Deze toch maar eens proberen te scoren dit jaar. Vind de fluiters indrukwekkend. Wat gaan die lekker lang door.

Klinkt goed op simmien zijn film! Vorig jaar toch laten staan i.v.m. inkopen single shots. Dit jaar het nog meer eens proberen :D.

Deze nog ergens in de aanbieding te krijgen? Mis alleen nog een project rauwe fluiters in mijn bestellingen.

Back
Bovenaan