Event Immortal Gold 100s

Ik vond hem helaas niet zo best dit jaar. In mijn herinnering waren de effecten en de burst van de eerste versies veel vetter. Had hem tussen de Black Cobra 120 en de Volt! Code Red ingezet en daardoor viel hij me enorm negatief op :(

Had deze dit jaar voor het eerst, en ook ik schoot de black cobra erna :p

Had er hoge verwachtingen van en die zijn zeker waargemaakt! Harde burst en man wat bleef dat goud hangen, tot op de daken!! Zal spoedig een filmpje plaatsen.

Edit: helaas laat YouTube weinig van het filmpje heel.

Ik was dit jaar voor het eerst niet enorm onder de indruk. Deze geschoten na de double camuro van redwire en die was veel indrukwekkender.

Effecten waren naar mij idee kleiner dan andere jaren....misschien een maandagochtend versie...

Dit was de beste box van mij afgelopen oud en nieuw. Enorm van genoten en het goud bleef door de weersomstandigheden natuurlijk prachtig hangen. Ook een lekker tempo en goeie burst. Had volgensmij de 2018 batch. Video komt elders dit jaar online.

Dit blijft een steengoede box van Rubro en mede daarom had ik hem besteld. Toch best wel weer uitgekeken naar deze bak, maar dan moet je niet om 03:30 erachter komen dat die nog in de auto ligt.. Die mag dus een jaartje drogen om komende jaarwisseling extra hard te beuken!

You know what? Hij mag nog een jaartje drogen... Door de weersomstandigheden niet afgestoken. Hoe zou hij presteren na 2 jaar drogen? Ik ben benieuwd. De verhalen beloven veel goeds uit dit topic, want hij oogt weer top!

Heb de bevestiging dat dit inderdaad om de 2018 batch ging. Het goud van deze bak bleef echt niet normaal lang hangen. Echt top!

Dit is bij uitstek een box die het best dit zijn recht komt als er bijna geen wind staat. Goud blijft dan prachtig lang hangen. Heel mooi op deze film te zien.

Deze box per 2 geschoten en door de weinige wind een compleet met goud gevulde lucht in de show! Een gaaf moment en wederom een box die mijn verwachting waarmaakte. Mooie kleuren, goede spreiding en helder goud!

Hierbij mijn straat video.

Elk jaar als ik hem zie heb ik een ander gevoel bij deze box. De ene keer sta ik versteld van zijn grootsheid en nu vond ik het slappen hap. Alleen die goud cake is groots, de eerste cake was gewoon een flop.

Maar het publiek vond hem waanzinnig, misschien was ik al verziekt door al het geweld.:bonk:

Elk jaar als ik hem zie heb ik een ander gevoel bij deze box. De ene keer sta ik versteld van zijn grootsheid en nu vond ik het slappen hap. Alleen die goud cake is groots, de eerste cake was gewoon een flop.

Maar het publiek vond hem waanzinnig, misschien was ik al verziekt door al het geweld.:bonk:

Die eerste cake ziet er droevig uit inderdaad.

Inderdaad mager prestatie kan ook vocht zijn heb je ook dit soort beeld traag uit elkaar rommelige boeket. droog snel strakke boeket

Hierbij nog mijn film, na alle enthousiaste reacties had ik er wat meer van verwacht. Zeker geen slechte box, maar in mijn ogen wat hyped.

En toch blijft dit al jarenlang een zeer goede box en doet het nog steeds goed in onze polls. Prachtige prestatie vanuit Rubro om de kwaliteit al jaren op dit niveau te houden hoor!

Dit jaar staat er 3x immortal gold in de straat te rammen, kan niet wachten :handsup:

Ga je ze alle drie tegelijk doen?

Ik heb er al jaren 2 in de collectie die ik altijd in V-Shape schiet, vind dat altijd al een van de hoogtepunten van de avond dus ben heeel benieuwd hoe hij het per 3 doet dan:wink:

Ga je ze alle drie tegelijk doen?

Ik heb er al jaren 2 in de collectie die ik altijd in V-Shape schiet, vind dat altijd al een van de hoogtepunten van de avond dus ben heeel benieuwd hoe hij het per 3 doet dan:wink:

Ja bedoeling is dat hij in w-shape gaat, vlak voor de immortal gold komt de golden illusion in V-shape. Dus dik 2,5 min only gold in the air.

Elk jaar deze in de collectie gehad. Het blijft een topper! Ben blij dat deze al weer besteld is voor 2020! Toch vind ik deze beter dan de golden illusion uit eigen ervaring. Vind de immortal gold iets sneller en het scheelt 20 euro.

Back
Bovenaan