[Funke NL] Bengalfeuer Mix

In de mist was dit echt wunderschön! Zonder mist niet echt de grootte vlam en kracht om een pleintje te verlichten, maar dan alsnog bizar goede kwaliteit kleur, dat is wel ongezien in consu vw hoor. WAt een kwaliteit van Fünke!

Zeer netjes uitgewerkt, alleen wat instabiel waardoor ze vaak onvallen. Nu mooie brandplekken op mn tuintegels :D

Dit waren inderdaad prima dingen. De mist kwam hier juist erg goed uit, zeer gaaf om die verlichte rook te zien groeien. Kleuren waren ook erg helder. Topper.

Voor het eerst dat ik zo genoten heb van categorie 1 vuurwerk. Het begint alleen al bij het doosje, de afwerking en het label. Uiteraard gaat het om de prestaties maar echt complimenten voor Funke. Er is goed zichtbaar dat er aan alles is gedacht, pure kwaliteit. Mooie heldere en voor cat 1 een langdurige vlam en flink wat rookproductie. Kleuren zijn zeer goed te onderscheiden en dit is zeker voor herhaling vatbaar.

20191230_120406.jpg

20191230_120415.jpg

20191230_120433(0).jpg

20191230_122009.jpg

20191230_122052.jpg

20191230_122111.jpg

Screenshot_20200101-140813_Video Player.jpg

Ik had de funke geysir kaliber c maar iedere keer als ik naar deze kijk mis ik de crackling finale.
Wat ook leuk is om er een aantal in het rond te strooien geeft een mooi effect.

Mooi product van Funke. De verpakking, effect, prachtig. Benieuwd of Funke dit jaar het NL assortiment met nog meer mooie producten uitbreidt.

Wanneer de mist te hevig werd, was het tijd voor wat grondvuurwerk! Steekt niet alleen lekker in de mist af maar ook tegen! Zo lekker fel door die mistdampen heen!

Mooi product van Funke. De verpakking, effect, prachtig. Benieuwd of Funke dit jaar het NL assortiment met nog meer mooie producten uitbreidt.
Amen, ik heb afgelopen jaar nog voorzichtig ingekocht. Maar wat een heerlijke producten had funke zeg!
Ze mogen van mij wel ruim uitbreiden!

Ik heb ook 2 pakjes besteld voor dit jaar. Moet eigenlijk proberen om te zorgen dat het er nog wat meer worden. Blijft een fantastisch (cat1) product.

Back
Bovenaan