Transbomber

Wellicht was er vonkoverslag maar hij schoot echt in 20 seconden leeg. Wel lekker als eerste box na 00:00. De standaard was meteen gezet!

Ik had een 2018 versie en er zit al een kartonnetje tussen tegen vonkoverslag. Die heb ik met aluminiumfolie omwikkeld zodat de kans op overslag minimaal wordt. Ging prima ....

Was de bedoeling om ze per 2 te schieten als finale.
Had beide hoofdlonten verbonden maar om de 1 of andere reden gingen ze achter elkaar ipv samen de lucht in.... nog steeds mooi en klasse boxen!!

Als iemand de gouden tip heeft voor de volgende keer hoe je meerdere boxen in 1 keer kunt insteken dan hou ik me aanbevolen ;)
Heel wat doorgelont en alles ging af maar 2 hoofdlonten vastknopen werkt blijkbaar niet Haha

Hoofdlont cakebox 1 met hoofdlont cakebox 1 doorlonten en deze tegelijktijdig aansteken. Dan gaat box 1 met box 2 tegelijk af.

Zoals je hierboven beschrijft heb je lont 1 van cake 1 van cakebox 1 aangestoken en vervolgens lont 2 van cake 4 van cakebox 1 met lont 1 cake 1 van cakebox 1 met elkaar verbonden.

Begrijp je het nog? plaatjes zijn makkelijker haha

Net zoals vorig jaar, de laatste 3 cakes gaan tegelijk af...

Misschien een rare vraag maar verwacht dat je het wel weet maar lont je de cakes ook door onderaan de cake zelf? dus echt waar hij net de tube uitkomt? Cakepapier net open snijden langs het lont? Hiermee totaal geen problemen gehad... Wellicht heeft jou leverancier een batch gehad met schietlont tussen 3 cakes en heb jij toevallig nog een batch van vorig jaar gekregen?

Allemaal veel toeval maar anders kan het toch niet?

Haha ja begrijp het nog ;)

Had beide hoofdlonten met een ripje vastgesnoerd en aangestoken maar tot mijn verbazing ging er maar 1 lopen, door vonk overslag ging doos 2 alsnog aan toen doos 1 bijna klaar was ;)

Wellicht dat 1 tie rip niet voldoende was en de lonten gewoon wat langer naast elkaar hadden moeten lopen met 2 tie rips zoals ik alles had doorgelont en dat werkte prima.

Een verschrikkelijke saaie puberale bak waar niets bijzonders in zit en een uitgemolken product!

Een domme viral hype en niet meer! Volledige verspilling van het geld. Mensen die beweren dat dit het beste product is neem ik niet serieus. :bye: Ik vergelijk het echt als de puber tijd van het mooiste meisje in de middelbare school die uiteindelijk het meest preuts is. Leuk voor jochies tussen de 14 en 18 of iets...... Hun eerste ervaring met een beetje spetter en spatter werk.

Je moet je schamen om dit tot het beste product te bestempelen! Kiddy shit. Je eerste vriendje of vriendinnetje zoenen, meer is het niet! :D

Begin je nu ook al op het forum met dit soort "stoere" teksten......?
Je komt vooral zelf behoorlijk kinderachtig over.......

Een verschrikkelijke saaie puberale bak waar niets bijzonders in zit en een uitgemolken product!

Een domme viral hype en niet meer! Volledige verspilling van het geld. Mensen die beweren dat dit het beste product is neem ik niet serieus. :bye: Ik vergelijk het echt als de puber tijd van het mooiste meisje in de middelbare school die uiteindelijk het meest preuts is. Leuk voor jochies tussen de 14 en 18 of iets...... Hun eerste ervaring met een beetje spetter en spatter werk.

Je moet je schamen om dit tot het beste product te bestempelen! Kiddy shit. Je eerste vriendje of vriendinnetje zoenen, meer is het niet! :D

Ik was het niet van plan, maar ik ga nu op de Transbomber stemmen ... :p:p

Hehe Gilbert heeft me weer blij gemaakt van Orthen!

Ik ben in ieder geval verzekerd van een Transbomber met de jaarwisseling 2020 / 2021!

Wat een prachtige box was de Transbomber ook dit jaar weer. Hij leek beter dan ooit, wat een geweld komt er van cake 1 en 3 af met die crackling. Heerlijk per 2!!

Wij hadden twee varianten geleverd gekregen. een daarvan stond alleen 'Transbomber' op de doos en de ander stond 'De Transbomber' op.

Dit jaar voor het eerst gehad, en ik kan niets anders zeggen dan dat het een topbak is. Dikke boeketten, heerlijk tempo, gewoon écht een goede box. Het concept van half-compound half-cakebox werkt opzich prima, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem wel losgehaald heb en volledig zelf doorgelont heb. Zo zonder pauzes, echt top

Yes topbak, in de nacht van ophalen nog mee kunnen pakken voor een heerlijk prijsje(thanks OUTLET Haulerwijk.
Hier geschoten na de Crashbox.

Back
Bovenaan