Willymeuf
VWC lid
Duidelijk, het gaat dus om de transbomber versie.Deze is voor mij enorm tegengevallen.
De eerste pot was zeer traag. ik heb het hier over de transbomber versie en niet de transbomber versie want die was wel goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Duidelijk, het gaat dus om de transbomber versie.Deze is voor mij enorm tegengevallen.
De eerste pot was zeer traag. ik heb het hier over de transbomber versie en niet de transbomber versie want die was wel goed.
Duidelijk, het gaat dus om de transbomber versie.
Was de bedoeling om ze per 2 te schieten als finale.
Had beide hoofdlonten verbonden maar om de 1 of andere reden gingen ze achter elkaar ipv samen de lucht in.... nog steeds mooi en klasse boxen!!
Als iemand de gouden tip heeft voor de volgende keer hoe je meerdere boxen in 1 keer kunt insteken dan hou ik me aanbevolen![]()
Heel wat doorgelont en alles ging af maar 2 hoofdlonten vastknopen werkt blijkbaar niet Haha
Net zoals vorig jaar, de laatste 3 cakes gaan tegelijk af...
Een verschrikkelijke saaie puberale bak waar niets bijzonders in zit en een uitgemolken product!
Een domme viral hype en niet meer! Volledige verspilling van het geld. Mensen die beweren dat dit het beste product is neem ik niet serieus.Ik vergelijk het echt als de puber tijd van het mooiste meisje in de middelbare school die uiteindelijk het meest preuts is. Leuk voor jochies tussen de 14 en 18 of iets...... Hun eerste ervaring met een beetje spetter en spatter werk.
Je moet je schamen om dit tot het beste product te bestempelen! Kiddy shit. Je eerste vriendje of vriendinnetje zoenen, meer is het niet!![]()
Een verschrikkelijke saaie puberale bak waar niets bijzonders in zit en een uitgemolken product!
Een domme viral hype en niet meer! Volledige verspilling van het geld. Mensen die beweren dat dit het beste product is neem ik niet serieus.Ik vergelijk het echt als de puber tijd van het mooiste meisje in de middelbare school die uiteindelijk het meest preuts is. Leuk voor jochies tussen de 14 en 18 of iets...... Hun eerste ervaring met een beetje spetter en spatter werk.
Je moet je schamen om dit tot het beste product te bestempelen! Kiddy shit. Je eerste vriendje of vriendinnetje zoenen, meer is het niet!![]()
Ik had een 2018 versie en er zit al een kartonnetje tussen tegen vonkoverslag. Die heb ik met aluminiumfolie omwikkeld zodat de kans op overslag minimaal wordt. Ging prima ....