25KG regeling

Echt waardeloos door al die negatieve berichtgeving onenigheid met moeder de vrouw. Schijtziek wordt je er van.:mad:

Daarom ook nooit collectie foto's op het net plaatsen, dat doen sommigen veel te makkelijk

Onzin. Diegene die bezoek krijgen van politie zijn vrijwel altijd getipt door een buur. Dit soort ‘vangsten’ zien we al jaren, alleen vallen ze nu meer op omdat het op feestboek wordt geplempt.

Onzin zou ik niet zeggen... kijk wat sommige hier en op youtube plaatsen... collecties van duizenden euro's. Dan trek je gewoon de aandacht en vraag je er ook wel een beetje om. Ik weet het het is krom maar zo is het nu wel. 25kg is 25kg voor de politie, of dit nou nitraten zijn of 2 cakeboxen. De 25kg regel is niet meer van deze tijd met alle cakeboxen en zo.

Onderschatting.

Maar je denkt toch niet serieus dat men actief hier zit mee te speuren op grote collecties? Daar heeft men de capaciteit helemaal niet voor, zéker niet deze dagen, waar al het blauw op straat is. Als men hier de boel zou doorspitten, dan hadden we véél members die bezoek zouden krijgen. Jaar in jaar uit blijft het bij een incident.

Vorig jaar was conquer de sjaak. Hij had enkel zijn lijst online geplaatst in het desbetreffende topic. Dit jaar plaatst hij foto's van een volle kofferbak en een dikke verzameling. En wat blijkt; geen bezoek van oom agent. Als ze al niet eens de capaciteit hebben om bewezen 'overtreders' te controleren met een hoge kans op herhaling, gaan ze hier echt niet het forum doorzoeken.

Het verschil met Youtubers is natuurlijk wel dat we hier allemaal vrij anoniem zijn. Dat zijn de youtubers niet.

Nee is volgensmij aw fireworks! Is daar sinds het het nieuwsbericht dood en dood stil. Maja als je een film met 15k aan vw online zet waarbij ze ook nog eens de nummerborden volop in beeld laten komen.

Dus ja verbaas me niks als het hun zijn.

Als het die ptd is, heb ik er totaal geen medelijden mee.

Wat is er mis met PTD dan, dat jij geen medelijden met hen zou hebben?

Het is inderdaad wel een beetje vaag dat zoveel Nederlandse vloggers meer dan 25kg op de video uitdragen en daar geen problemen mee krijgen, maar de gewone burger wel. Er werd een jongen van 18 of zo geïnterviewd die 3000 euro aan vuurwerk uitgaf. Nou, dat zal zeer zeker geen 25kg zijn geweest maar het veelvoudige daarvan. Toch niets vernomen over een inbeslagname.

Nee is volgensmij aw fireworks! Is daar sinds het het nieuwsbericht dood en dood stil. Maja als je een film met 15k aan vw online zet waarbij ze ook nog eens de nummerborden volop in beeld laten komen.

Dus ja verbaas me niks als het hun zijn.

Waarom spui je dit soort bullshit op het web?
Als je hun een beetje zou kennen zou je al zo 3 punten kunnen verzinnen waarom dat ze niet zijn.
Snap die hetze van sommigen hier tegen YouTubers niet, nu doen ze alleen consuvuurwerk is het nog niet goed.

Back
Bovenaan