Coloreado [Compound]

Wauw wat een grandioze bak is dit! Helemaal mijn smaak.

Het is al eerder genoemd maar GBV/Weco is wel met een dikke inhaalslag bezig. Vroegâh vond ik het een topmerk, in met name de Pro line lijn zaten echt super produkten (Amazing Yellow Cabs... ik mis dat ding nog steeds.. :p). In de jaren daarna vond ik de kwaliteit enorm inzakken - ongeïnspireerde, saaie dertien-in-een-dozijn meuk. Maar met deze St8ment lijn komt echt het ene pareltje na het andere tevoorschijn. Ben benieuwd of ze dit over de hele linie gaan doortrekken...

Overigens niet echt bevorderlijk voor de keuzestress, dat dan weer wel :D .

Bij Almere Haven loopt nu een heel dikke actie, dan vind ik deze box toch prima te doen

Lijkt erop dat gbv/weco de concurrentie strijd aan gaat. En hoe? Een flinke comeback met mooie producten. Ook deze ziet er weer veelbelovend uit! Nu hoop ik dat er in Groningen ook een st8ment dealer komt. Want daar ga ik dan zeker even lekker shoppen.:D

Holy moly wat is deze bak gaaf. Heerlijk tempo, prima burst en die kleuren zijn echt lekker fel. Spreiding misschien niet mega maar wellicht dat een paar dagen drogen voor de kachel dit nog kan verbeteren

Vind hem echt heel erg gaaf. Wat zijn die spinners goed uitgevoerd zeg, komt mooi wat geweld bij kijken zo. Prijs is ook erg goed, topper dit.

Prachtige bak zeg! Niet de grootste effecten, wel een grote diversiteit, heerlijk tempo en echt mooie effecten. Wat een blinkerfestival, die spinners, heel mooi, ook de prijs! :handsup:

Dat ziet er toch hele dikke prima uit. kan niet wachten om deze de 31e te fakkelen. Heb een tijdje getwijfeld maar deze toch op nr 1 gezet in mijn St8ment top 8.

Eigenlijk komt ie zo nog beter over, fijne film!
Tempo van dit ding is echt fijn, met name die salvo's met spinners.

Dit oogt heel goed. Die salvo's van spinnerz vind ik echt vet en verder zit het tempo er ook lekker in.

Leuk bakkie uit de st8ment lijn, wat jullie zeggen met de spinners erbij wauw, hoop hem nog erbij te hebben

Niet een heel harde burst en mega grote boeketten maar echt een heel leuke waaier compound met een lekker tempo. Vooral de finale waaier is heel nice.

In de freak acties voor rond de 90 euro te koop en dan heb je echt een heel leuk waaierblokje. Filmpje volgt nog

Helaas gisteren door de dichte mist niet kunnen afsteken. Vanavond maar ff doen.

Maar hoe zet je hem eigenlijk neer? Aangezien er een waaier inzit. Horizontaal of verticaal?

Back
Bovenaan