[Orthen] 3xmix compound

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3903
Artikelnaam: 3xmix compound
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 120sh
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke box. Vuurwerk Orthen bedankt voor deze gratis box, super van genoten in de vooravond. Mooie grote boeketten en zeker de v-shape is prachtig.
Alleen vond ik het best apart dat er op de compound zelf stond: importeur Zena Maasmechelen...

Echt een topcake, zoals hierboven al vernoemd wordt was de V shape erg gaaf en een aanvulling op mijn collectie tov I shape en waaiers. De 3e cake was bij mij wel afwijkend (zonder tails) maar dat mocht de pret niet drukken want het laatste salvo had prachtig hangend goud. Helaas geen film maar toppertje van een box!!

Prima box om er gratis bij te krijgen. Dacht toen ik hem kreeg wat een klein ding maar knalde er goed op, heerlijke waaier.

Heerlijke box met verschillende mooie effecten en schietrichtingen, enige wat ik vind dat ie ietswat traagjes was af en toe als er wat op aan te merken is, verders prima compound.

Hierbij mijn Oud en nieuw video. Ik vond hem echt goed. Kleine box, maar de uitwerking is top.

Klopt stond bij orthen ook gewoon de 3x heaven doos bij als voorbeeld. En was volgens Gilbert de 3x heaven zonder mooie doos ook gewoon

Weinig aandacht voor deze box, terwijl vele hem bij hun bestelling gekregen hebben neem ik aan. Hierbij straatfilm vanuit mij. Met het lulverhaal erbij over de gratis actie van orthen..

Back
Bovenaan