Transbomber

Dit blijft toch mijn favoriete Nederlandse box. Sluit er nu al 3 jaar mee af. Dit jaar in combinatie met 2x Red Maroon, maar volgend jaar gewoon 2x Transbomber. Top!

Tja waarom niet? Voor de prijs waar je hem voor kan krijgen is er
toch niet heel veel beter te krijgen...

Voor de derde keer gehad en nu 2 stuks tegelijk in de finale. 1 hield er helaas halverwege mee op maar man man die 2019 batch is misschien wel de beste tot nu toe. Vooral de knetterende palmen in cake 2 en 4 zijn echt een stuk voller een mooier. Zeker nominatie wederom voor cakebox van het jaar.

blijft voor mij nog steeds de beste van allemaal. ik had hem ook als finale...eerst de evo bomber dan twee keer de transbomber tegelijk....de dubbele transbomber zorgde echt voor een wow effect.

hoewel de vulcan oman feitelijk gezien beter is, vind ik de transbomber nog steeds indrukwekkender. dat komt met name door de lange finale met meerdere crackling shots gevolgd door de big bang...

Ook dit jaar voor mij de box van het jaar. Had hem met de ROTP geschoten.De snowstorm 2.0 was ook erg goed.

Wordt eentonig maar idd!.....dit blijft een absolute Topper!
Mensen in de straat komen je achteraf echt complimenteren!
Had wel wat problemen met vertraging dit jaar.
Cake 1 en 2 volgden elkaar mooi op maar tussen 2 en 3 zat echt teveel vertraging en tussen 3 en 4 zeer zeker ook, terwijl deze vanaf fabriek is doorgelont.
Mij eerste TB, O&N 17/18 alles bovenop doorgelont liep mooi soepel door.
Tips hoe dit volgend jaar beter te doen?

Ik had deze dit jaar voor het eerst. De box voldoet aan alle verwachtingen die toch wel vrij hoog zijn. Wat een heerlijke bak. Vooral de opbouw in tempo is fenomenaal. Heerlijke rambox! Volgend jaar weer in de straat hier :D

Voor het eerst deze geschoten. Had een 2018 versie, die al een jaartje op zolder stond.
Liep mooi door en WAT een bak ! Van genoten .... :p

Back
Bovenaan