Mortar Kings

Hier ook een doosje van gekocht. Ik had niet verwacht dat ze er zo uit zouden zien, wat een joekels zijn dit zeg!

Ook ik twijfel om nog wat van deze in te kopen..

Toch nog even 2 pakjes van deze besteld! Heb 1 pakje al opgehaald zaterdag en zien er goed uit, ook op de film. Ben benieuwd de 31ste :)

Net nog 4 kunnen scoren bij een kleine dealer. Weet niet hoeveel er nog zijn maar er zijn al diverse winkels waar ze als uitverkocht staan gemarkeerd.

Bij Ijsselmotoren in ijsselmuiden zijn er nog genoeg Mortar Kings en Junks! Mortar Kings 12.49 (mits je even zegt dat ze op de site 12.49 zijn, in de winkel zelf 18.49) en junk 4.99

Vond ze erg goed maar zeker niet de beste van alle die ik had. De Bombette Packe van Cafferata was zeker de mindere van de twee trouwens, deze waren gewoon erg goed. Qua effecten niet heel speciaal maar wel goed uitgevoerd.

Had er één waarbij de bombette niet aan ging en weer op straat lande, en 3 waarbij we sterren stonden te koppen :p Maar iedereen draagt hier netjes een brilletje dus dat ze zo laag klapte was best wel gaaf eigenlijk :cool:

De lanceerknal was erg goed. Het mooie van deze singleshots is dat ze geen tail hebben. Dus je ziet de bombette echt rondtollen tot de knal komt. Effecten redelijk simpel maar sierlijk, dikke prima!

Ook dit ziet er uit als een schitterend product zeg. Wat een effecten en dreun bij lancering! Jammer, maar niet gehad en dat komt er dus ook niet meer van.

Gemiste kans inderdaad, als ik die nu zo zie, had ik best nog wat kilometers kunnen maken om ze te zien in de straat. Balen! Maar daarom extra bedankt voor de films.

Zo dan, die zijn ook wel heel goed hoor. Dikke klap bij het verlaten en een dik boekket er boven. Eeuwig zonde dat deze dingen eruit gaan.

Zien er inderdaad goed uit, tolt best lang rond voor die knalt.
Had er zelf een aantal ingeslagen, nog één pakje over naast de Ball Pythons En Funke KometenBomben!
Mooi nog een aantal F3's voor volgende oud & nieuw.

Back
Bovenaan