Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uiteindelijk met naar de auto brengen erbij was ik net aan iets meer dan een uur kwijt. Het is lang maar met de goede prijzen etc. was het het meer dan waard.
Heb thuis wel stuk om 18 kooien moet openknippen, ook belachelijk, dat dit niet wordt gedaan in de winkel!
Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en ook nog eens op je wenken bediend willen worden. Hoeveel korting heb je wel niet gehad daar?
Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en ook nog eens op je wenken bediend willen worden. Hoeveel korting heb je wel niet gehad daar?
Nouja, soms zien we in oktober al de eerste bunker foto’s voorbij komen met je gekocht product vol in beeld, dan vind ik het ook altijd weer jammer dat er eind december alsnog een kooi omheen blijkt te zitten. Veel shops laten ze er ook gewoon voor de ‘gewone’ klant omheen zitten. Anders zouden de in januari aangeschafte boxen ook geen kooi meer moeten hebben.
Ik ben benieuwd naar de sale, en ik zit hwel erg te twijfelen om hier niet meer naartoe te gaan. De 28e mijn bestelling afgehaald en na ruim 2,5 uur stond ik pas weer buiten. Het systeem is ook niet optimaal, net als wat anderen hier al aan hebben gegeven. Voor 10 euro minder dan elders ga ik niet meer rijden en ruim 2,5uur wachten. Dat moet iedereen voor zich weten uiteraard. Dat de kooi en nog omheen zit vind ik geen ramp, kan het wel begrijpen als het zo druk is dat je die er niet meer af kan halen.
Misschien een idee om de freakbestellingen apart af te handelen ipv tussen de gewone voorverkoop?
Nou hier bovenstaand, staat al veel wat ik ook wilde zeggen.
Maar ik stond de 27ste om 23:00 al voor de winkel. Want omdat ik om 01:30 in Breda moest zijn, had ik weinig zin om lang te wachten. Nou om 00:10 stond ik alweer buiten, met mijn eerste 3 bestellingen. Alles compleet
Om 9:00 weer terug, toen voor 2 bestellingen. Meer dan 2 uur gewacht! 1 vervanger voor de white red rebel. En 1 vervanger voor de blue willow mania. Overvolle winkel, ging zo langzaam. Omdat ik om 11:45 weer in Roosendaal moest zijn begon ik hem wel ff te knijpen. Maar kwam goed uiteindelijk.
Om 14:00 bij de Leerlooierij geweest, snel geholpen, maar geen Wicked Six, maar one minute pyroshow
Om 19:00 voor zenavuurwerk, toen half uur maar gewacht, veel klanten met wat kleinere orders, dus ging wat sneller. Wel compleet
Maar toen kwam het. Was er om 21:00 met 3 bestellingen, aangemeld. Weer binnen in een overvolle winkel.
Om 21:30 de 4e bestelling van Vuurwerktotaal aangemeld. En om 22:00 de Funke bestelling aangemeld. Gewoon zoals op de afgesproken bestellingen.
Het duurde en het duurde en het duurde. Toen wel 75 man aan het wachtem. Het werd al 23:00 Toen kreeg ik mn eerste bestelling, daarna ook gelijk 2 en 3. Toen weer een half uur gewacht op de 4e. Dit was de freakbestelling. Gelukkig wel alle 5 de katan specials gekregen. Maar GEEN Blue King, ook geen vervangerEn ook geen Beast Mode, daarvoor de Strobe Attack gekregen.
Toen ingeladen, WEER die winkel in, weer wachten. Het was ondertussen 23:45. En om 23:55 kreeg ik de laatste bestelling, die wel compleet was.
Heb thuis wel stuk om 18 kooien moet openknippen, ook belachelijk, dat dit niet wordt gedaan in de winkel!
Dus, ik kijk met een heel dubbel gevoel terug op de afhaaldag. Ze werken echt heel hard, respect. Maar ze kunnen het gewoon niet aan.
7,5 uur wachttijd vind ik toch wel heel erg veel!
Maar voor nu is het niet anders, ik ga genieten!![]()