Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nogmaals bedankt voor de super toffe prijs!
Ben de jongen op de eerste foto!
Zag hem laat in de middag voorbij komen en dacht dit kan ed raket wel eens zijn.
Als gok gewoon die kant op gereden, mocht het niet de juiste winkel zijn had ik pech.
Me vriendin wou toch nog sterretjes kopen(deze natuurlijk niet gekocht bij de freakacties:/)
Bij aankomst zag ik de 3 heren staan!
Nogmaals super bedankt!!
Tjonge wat een geweldige ervaring was dit! In eerste instantie dacht ik dat de locatie Vos ijzerhandel in Huizen ging zijn maar toen ik de Appel + Doorn zag wist ik bijna zeker, dat moet Ed Raket in Apeldoorn zijn! In de auto gesprongen en het was spannend of ik nog wel op tijd zou zijn, na een ritje van 30 minuten kwam ik aan bij de winkel, de heren liepen al naar buiten en het code woord uitgesproken, ik was de 2e voor deze prijs! 5 minuten later kwam de laatste al binnen. Echt super tof dit. Bedankt Vwc en Rubro! Deze box gaat waarschijnlijk om 18;00 de lucht in