Nachtbrakerstopic 29-30 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Best geslapen, slaap doorgaans toch al niet zo veel en vandaag moet ik nog werken:confused:
Ga maar een bakkie doen op de zaak maar ik denk dat ik eigenlijk beter vrij kan nemen, vanavond naar de vwbunker voor de laatste bestelling, dat word de singleshot bestelling.

Moeilijk in slaap door dreunen verderop in stad... Wat die mongolen stoken tot 2u 's nachts...het is niet raar dat mensen dat bommen noemen, en ik ben heel wat gewend. Magoe, gedroomd dat ik m'n old-school bollers uitpakte en ik saaie alternatieve artwork aahd :ahocked: vanaaf ff checken. Weeet arbeit. Oh en ff gauw langs n Caff dealer vantevoren :D

Na een matig geslaagd nachtelijk bezoek aan Breda Vuurwerk (3 missende producten op een bestelling geplaatst in januari) in de ochtend bij Haokan Pijnacker geweest. Binnen 15 minuten mijn bestelling samen gecontroleerd en even iemand die meeloopt de spullen in te laden. Kom er nu een jaar of 5 en ik moet zeggen, ik ben altijd vlot geholpen (ook in het zogenaamde horror jaar waarbij mensen werden gevraagd de volgende dag terug te komen). Misschien omdat ik altijd netjes in mijn tijdslot kom? In ieder geval weer super blij en dikke kans dat ik hier volgend jaar weer langs ga.

Wat blijven die nachtbrakers topics tog geweldig, wat een sfeer en spanning. Geniet er allemaal nog even van mannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan