WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Er is nogal wat onduidelijkheid en twijfel over de kruitgewichten. Kruitgewicht wat op het label staat moet het juiste zijn volgens onze informatie. Door de logistieke drukte hebben we echter nu niet heel veel tijd oom met China hierover te communiceren.

6 januari zitten we er al weer, dan komt de printing op de UN kartons ook aan de orde.

Allemaal alvast heel veel plezier met het stoken!

Gr, Marcel

Deze al op 24 oktober besteld bij Vuurwerkland-Steenbergen. Heb hem gewoon niet gekregen!

Belachelijk voor woorden toch.:mad:

Kreeg een vervanger, 6 cakes van de Pyroshow van Broekhoff!

Twee setjes besteld maar maar eentje mee gekregen naar huis. Betreffende dealer wel netjes opgelost of ze kwamen een doos naleveren of ik kreeg er een set mega 6 star voor in de plaats^^. Altijd leuk wat duurders mee te krijgen. Dan wat je hebt besteld

Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze heb gekregen ipv de goede?

20191230_094532.jpg20191230_094537.jpg20191230_094543.jpg

Iemand van magnum misschien.

Damn, moeten we tegenwoordig ook de inboud van de doos gaan controleren.:bonk:. Kwa kruit ben je genaaid. De winkelier plakt doodleuk zijn eigen label erop en gaan.

Damn, moeten we tegenwoordig ook de inboud van de doos gaan controleren.:bonk:. Kwa kruit ben je genaaid. De winkelier plakt doodleuk zijn eigen label erop en gaan.
Ja idd vond het al vaag met die sticker erop geplakt.

Ben hier niet blij mee iig.

Is de wicked six niet gewoon een omlabeling van de pyroshow line?

Overigens het is zuur dat je niet gewoon de wicked krijgt, alleen is de pyroshow line wel een hele dikke line!

Gelukkig zegt het kruitgewicht niet altijd iets. Deze Pyroshow cakes staan zeer goed bekend bij de echte liefhebbers. Een meer dan waardige vervanger. 30 schoten meer in totaal én normaal 150,- verkoop ca.

Laat u verrassen. wij hebben dit alternatief aangeboden aan onze winkeliers.

Vanochtend bij de winkel waar ik ze gekocht had waren ze ook niet meer op voorraad. Ze konden wel elk moment binnen komen. Omdat ik nog 2 andere adressen had, besloten om later terug te komen. Bij mijn 2e bezoek waren ze nog steeds niet geleverd. Ik heb even getwijfeld of ik mijn geld terug moest vragen, aangezien het toch weer een ritje van meer dan 1 uur is. Toch maar besloten om dit te doen.

Was het even schrikken toen ik thuis kwam en ik hier lees dat ze compleet zijn uitverkocht en Magnum een alternatief aan de winkeliers levert. Ondanks dat hun zeggen dat ze gelijkwaardig, zo niet beter zijn dan de WCKD, heb ik toch mijn twijfels. 180 gram verschil lijkt mij erg groot, ook al zegt dit niet alles. Ook wordt er gezegd dat deze zeer goed bekend zijn bij de echte liefhebbers. Waarom kan ik er hier op VWC geen topic over vinden?

Misschien heb ik ongelijk en is het een gelijkwaardige of betere set dan de WCKD. We zullen het na oud- en nieuw zien.

Gelukkig heb ik wel 2 setjes mogen ontvangen.

Vanochtend bij de winkel waar ik ze gekocht had waren ze ook niet meer op voorraad. Ze konden wel elk moment binnen komen. Omdat ik nog 2 andere adressen had, besloten om later terug te komen. Bij mijn 2e bezoek waren ze nog steeds niet geleverd. Ik heb even getwijfeld of ik mijn geld terug moest vragen, aangezien het toch weer een ritje van meer dan 1 uur is. Toch maar besloten om dit te doen.

Was het even schrikken toen ik thuis kwam en ik hier lees dat ze compleet zijn uitverkocht en Magnum een alternatief aan de winkeliers levert. Ondanks dat hun zeggen dat ze gelijkwaardig, zo niet beter zijn dan de WCKD, heb ik toch mijn twijfels. 180 gram verschil lijkt mij erg groot, ook al zegt dit niet alles. Ook wordt er gezegd dat deze zeer goed bekend zijn bij de echte liefhebbers. Waarom kan ik er hier op VWC geen topic over vinden?

Misschien heb ik ongelijk en is het een gelijkwaardige of betere set dan de WCKD. We zullen het na oud- en nieuw zien.

Gelukkig heb ik wel 2 setjes mogen ontvangen.

Pyroshow cakes:

https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?830-Pyroshow

Geweldig man, helemaal als je de set voor €57,50 gekocht hebt in de freak.

Ik heb gewoon de hele set zoals besteld, maar dit zou ik niet erg vinden!

Back
Bovenaan