Vuurwerk Overijssel
VWC lid
Als er teveel mist is mogen we misschien wel op 1 january afsteken. Was naar mijn mening ook in 2007 met die dichte mist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als er teveel mist is mogen we misschien wel op 1 january afsteken. Was naar mijn mening ook in 2007 met die dichte mist.
De laatste runs zijn vrij duidelijk en geven een mooi beeld. Overdag vanaf 15.00 trekt de bewolking het land uit en gaat de wind afnemen tot 2/3 bfr. Temperatuur zal dalen naar 4/6 graden. Lokaal kan er mist ontstaan, maar in minimale maten. Regen kan worden uitgesloten. De nacht verloopt helder met een opbouwende windaantrekking waardoor er niet veel last zal zijn van mist in de meeste delen van het land. Kleef u wel warm aan of zorg dat de vuurkorf goed brand! Geniet van het feest der feesten en sluit dit forum-onderdeel maar. Gegroet weerman Lennart uit Baarle Nassau.
De laatste runs zijn vrij duidelijk en geven een mooi beeld. Overdag vanaf 15.00 trekt de bewolking het land uit en gaat de wind afnemen tot 2/3 bfr. Temperatuur zal dalen naar 4/6 graden. Lokaal kan er mist ontstaan, maar in minimale maten. Regen kan worden uitgesloten. De nacht verloopt helder met een opbouwende windaantrekking waardoor er niet veel last zal zijn van mist in de meeste delen van het land. Kleef u wel warm aan of zorg dat de vuurkorf goed brand! Geniet van het feest der feesten en sluit dit forum-onderdeel maar. Gegroet weerman Lennart uit Baarle Nassau.
Lennart heeft andere bronnen dan de andere metereologen?
Goed verhaal, er zitten hier mensen met collecties wat je nooit op krijgt in 2 uur. En dat is voor jou ik heb schijt aan andere?Of iedereen denkt: schijt, ik schiet gewoon alles vroeg in de avond en om 00:00 uur zoek jij het maar uit!
Goed verhaal, er zitten hier mensen met collecties wat je nooit op krijgt in 2 uur. En dat is voor jou ik heb schijt aan andere?
Uiteraard het moment waar we heen leven, ach wie weet valt alles wel mee dit jaar. En in ergste geval schiet je het op 1 januari.Dat... maar vooral: 12 uur is en blijft hét moment!