Valk Vuurwerk Nijverdal

Mijn gold explosion 140shots is een 60 plus 80 geworden bij het openen van de doos blijken hier diablo, black widow en double demolition cakes in te zitten.
Dit zelfde geld voor de valk prof 80 box.
Chry of de night heeft wel eigen label cakes erin zitten.
Niet verkeerd, maar ik ga de volgende keer toch voor zekerheid en bestel dan wat bekend is of waar duidelijkheid over is.

De communicatie gaat soms iets wat stroef (wat ik snap door alle drukte) maar uiteindelijk helemaal top geregeld en was ik binnen no time weer weg. Er miste een cake bij de bestelling (je moet het checken want het is mensen werk) en zonder gezeur kreeg ik deze mee. Dus helemaal top!

Was meteen aan de beurt!! was geen enkel andere klant bij het afhalen van bestelling . vindt het zelf top geen lange rijen en bij slooier nijverdal het zelfde niemand in de winkel de verkoper zat zich te vervelen kon mij bestelling mooi eerde op halen gelukkig!!valk goede winkel en goedkoop!! ja je moet wel goed verdiepen in de producten had wel zo mijn twijfel bij eigen import welke cakes nou wat is,

Was erg rommelig vanavond, veel bestelde producten waren niet geleverd, cakes die ontbraken en je moet inderdaad goed opletten.

Mijn gold explosion 140shots is een 60 plus 80 geworden bij het openen van de doos blijken hier diablo, black widow en double demolition cakes in te zitten.
Dit zelfde geld voor de valk prof 80 box.
Chry of de night heeft wel eigen label cakes erin zitten.
Niet verkeerd, maar ik ga de volgende keer toch voor zekerheid en bestel dan wat bekend is of waar duidelijkheid over is.
klopt ja ook valk 60 zat die potjes en je kan ze moeilijk doorlonten in box beetje na deel en dat ook niet bij gezecht woord

Mijn complimenten voor de afhandeling, zowel bij de normale bestelling als bij vuurwerk per doos liep het wat mij betreft echt wel goed. Ik was er 28e dec om 7:30 en stond om 8:15 klaar met bestellingen bij beide afhaalpunten. Zeker gezien het feit dat iedere medewerken ook nog even zijn weg moet vinden in de bunkers en achter de balie, vind ik het dikke klasse een compliment waard.

Bestelling klopte aardig, op de Funke single shots( ball python als vervanger) en fonteinen na (Nitro 6 potje, beetje gekke vervanger, luchtvuurwerk geven ipv grondvuurwerk), maar dat was een landelijk probleem.

ik ga er van genieten!

Laatst bewerkt:
Laatste keer Valk voor mij. Beetje een domper om 4x de black widow gratis te krijgen ipv de valk big 19.
Nu dus 4 keer hetzelfde effect. En dan is het helemaal jammer dat er in mn valk 80 2x diablo 5 zit en 2x black widow... ook een foutje van mn zelf. Had valk 6-19 besteld maar had 1x 3-16 en 1x 3-19 dat helaas niet goed gecontroleerd. En kreeg ook een andere gratis cake bij de transbomber.
Ga het voortaan wel weer ergens anders halen. En hopen dat het daar beter is

Als je het allemaal niet aankan. Kom dan ook niet zulke acties...

Laatst bewerkt:
Weet iemand wat er in de valk thunderbirds salute box zou moeten zitten?
Ik heb twee keer de all at once en een keer de normale maar dat lijkt mij toch andersom te moeten.
Zat ook op een rare volgorde in de doos.

Weet iemand wat er in de valk thunderbirds salute box zou moeten zitten?
Ik heb twee keer de all at once en een keer de normale maar dat lijkt mij toch andersom te moeten.
Zat ook op een rare volgorde in de doos.

Dat klopt denk er iets mis is gegaan bij het vullen van de doosjes .
Je mag hem komen omruilen geen probleem vraag even naar mij en het word geregeld .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik ben inmiddels weer thuis van mijn jaarlijkse retourtje Nijverdal (9e jaar op rij alweer!).

De bestelling klopte, alleen de Valk Big 19 als gratis vuurwerk was op, daarvoor in de plaats Nitro 6 Assorted meegekregen, prima opgelost dus.

Met zo'n vuurwerkwinkel in de buurt met een groot assortiment en leuke kortingen als je op het juiste moment bestelt, hoef ik niet eens naar Duitsland...

Jongens en meiden weer bedankt voor de service en tot volgend jaar!

Het mijn bestelling opgehaald. Goed geregeld alles klopt.
En mijn prijs van de Facebook actie.
Daar ben ik super blij mee. Hartelijk dank daar voor toppers

Ondanks wat verwarring omtrent de verschillende Valk boxen, blijf ik terugkomen! Vanochtend goed en snel geholpen. Mijn valk 80 bestaat uit 2 Diablo cakes, 1 double demolition cake en 1 black widow. Al met al een tevreden klant

Ik kom net van Valk af. Geoliede machine. Erg veel personeel maar iedereen heeft zijn taken en werkt effectief. Ze waren wel een doos 6x 19sh Birds of Prey vergeten, maar ik heb ook gewoon een Hollandse mond dus heb het gewoon aangegeven. Ik kreeg deze natuurlijk alsnog en verder was mijn bestelling compleet.

2" Fallout niet geleverd gekregen maar in plaats daarvan de Eccentric Shots gehad. Kometenbombe ook niet maar daarvoor kreeg ik de Ball Python. Geen probleem :)

Ik ben inmiddels weer thuis van mijn jaarlijkse retourtje Nijverdal (9e jaar op rij alweer!).

De bestelling klopte, alleen de Valk Big 19 als gratis vuurwerk was op, daarvoor in de plaats Nitro 6 Assorted meegekregen, prima opgelost dus.

Met zo'n vuurwerkwinkel in de buurt met een groot assortiment en leuke kortingen als je op het juiste moment bestelt, hoef ik niet eens naar Duitsland...

Jongens en meiden weer bedankt voor de service en tot volgend jaar!
Blijf dat wel vreemd vinden ja dat ze die Big Valks als gratis erbij doen gezien er altijd een stormloop naar is bij vuurwerk per doos. Misschien eens een keer tijd voor wat leuke 500 grammers.

Dat klopt denk er iets mis is gegaan bij het vullen van de doosjes .
Je mag hem komen omruilen geen probleem vraag even naar mij en het word geregeld .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bedankt, maar het is een aardig eindje rijden.
Nu vind ik het niet heel erg dat er twee keer de salvo cake in zit maar ze hebben ook geen reservelont? Eigenlijk krijg je dus 3 losse cakes ipv een box?

Ik had het zelfde, met een beetje creatief knutselwerk is het wel te doen. Echter nu dus wel de verkeerde cakes in de start geplaatst ipv het einde.

Goedenavond

De bird of prey assortiment en de nitro zijn 2 verschillende lijnen met dezelfde cakes in het assortiment.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is het nu Birds of Pray of Prey? Op de doos staat pray maar volgens mij moet het prey zijn.

Was naast de bestelling van vpd ook bij de normale winkel, alles tiptop in orde alleen als vervanger van de fallout de red dawn meegekregen nooot verdiept in broekhoff dus het was wel een domper toen ik zag hoe slecht die waren maar ach, het mag de pret niet drukken. Top service weer goed geregeld!

Back
Bovenaan