Eccentric shots

Man man man, karton is echt reusachtig, groter dan een doos mega Willows of dergelijke :p

Ja niet normaal, lijkt wel 3 tot 4 keer zo groot als een 2KG compound :bonk: Dus voor de mensen die hier 1 of meerdere kartonnen van hebben, schat het even goed in met de ruimte in je auto.

Komt dit jaar ook door de voetjes, daardoor is 50% lucht in een pak. Soort Lays chips :)

Ja niet normaal, lijkt wel 3 tot 4 keer zo groot als een 2KG compound :bonk: Dus voor de mensen die hier 1 of meerdere kartonnen van hebben, schat het even goed in met de ruimte in je auto.

Komt dit jaar ook door de voetjes, daardoor is 50% lucht in een pak. Soort Lays chips :)

Ik moest wel even slikken toen ze met mijn karton aankwamen, de auto was al haast propvol dus ik waa lichtjes in paniek :p
Uiteindelijk toch gelukt, maar man man man, dacht niet dat ik nog grotere kartonnen kreeg dan de kometenbomben en ball python :frusty:

Gister mijn eerste Eccentric Shot uitgeprobeerd, maar DAMN!! Wat een dreun! Stond er 15 meter van af en het effect kwam nog to ver achter mij tegen het dak aan, dus das een flinke effectgrootte. Wel verbaasd dus!

Zijn ze nog ergens voor om en nabij de 15euro per setje te krijgen of ergens in een karton?

#dtv

Volgens mij heb ik hier ergrns gelezen dat er in de bunkers niets meer lag (buiten de bestelde voorraad om) maar weet niet zeker. Dus zijn zo goed als uitverkocht denk ik..

Correct me if I am wrong.

Ik heb gisteren nog 2 pakjes besteld bij Vuurwerkbunker Pijnacker (samen met Ball Python en Kometenbomben) Ik hoop dat ze geleverd worden. :blink:

Nu staan ze ook daar niet meer op de website.

Volgens mij heb ik hier ergrns gelezen dat er in de bunkers niets meer lag (buiten de bestelde voorraad om) maar weet niet zeker. Dus zijn zo goed als uitverkocht denk ik..

Correct me if I am wrong.

Ze staan nog wel op de site van sgravezande!

Direct 4 setjes besteld en morgen ophalen om 11:00 haha

IMG_20191229_140224.jpg

Weet nou niet of ik hier heel gelukkig van moet worden. Als je schud hoor je alles in zo'n buis rammelen en de halve lading ligt zelfs bovenop de shell. Shell zit niet goed aangedrukt met dat ronde kartonnen dingetje. Afijn :shy:

Zijn de diamanten kruitstukjes niet de stijglading, en de ronde kruitballetjes die je ziet de mine? Hoort volgens mij wel onder de bombette te zitten:p

Bekijk bijlage 51784

Weet nou niet of ik hier heel gelukkig van moet worden. Als je schud hoor je alles in zo'n buis rammelen en de halve lading ligt zelfs bovenop de shell. Shell zit niet goed aangedrukt met dat ronde kartonnen dingetje. Afijn :shy:

Pff, Sonnet ook al als bouwpakket, las dat de Junk en Fall Out het ook hadden. Heel erg slecht! Hoop niet dat dit ongelukken veroorzaakt!
Zou zelf het folie doorprikken en als er geen kartonnetje op zit of niet goed aangedrukt deze niet afsteken maar weggooien na onderdompelen in water.
Geen risico’s nemen!

Foto van maken als bewijs en bij winkel/importeur aankloppen.

Zijn de diamanten kruitstukjes niet de stijglading, en de ronde kruitballetjes die je ziet de mine? Hoort volgens mij wel onder de bombette te zitten:p

Aangezien de bombette al niet eens mooi rond is rollen de mine balletjes er gewoon langs. Er is sowieso rond gesmeten met die dozen kan niet anders.

Is dit ernstig? Bij mij zijn de sonnet 9 een paar kan je zo de cilinder heen en weer doen, soort grote rammelaar voor de kleine.

Is dit ernstig? Bij mij zijn de sonnet 9 een paar kan je zo de cilinder heen en weer doen, soort grote rammelaar voor de kleine.

Bij twijfel, ff folie doorprikken en erin kijken. Ligt het kartonnetje scheef of zit hij er überhaupt niet in, niet afsteken. Bij twijfel niet doen.
Dat je een bombette hoort bewegen in de tube is niet perse erg. Bijvoorbeeld de Monster Ride heeft dit ook.

Er zijn best een aantal cakes inderdaad waar je lekker mee kan rammelen. Vaak de wat kleinere cakes. Maar als je het niet vertrouwd altijd even kijken.

En waarmee kan je dat het beste aanduwen? Ook rekening houdend met eventuele statische electrischiteit? De achterkant van een schroevendraaier ofzo?

Back
Bovenaan