[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep heb er de hele avond met mijn broer gestaan, hebben al met al wel kunnen lachen om de logistieke chaos en de 4 jongens achter de balie die er voor de sier een beetje bijstonden. De vrouw die continue met de orders van klanten naar de opslag liep was ook vermakelijk, denk dat daar op een gegeven moment een stapel papier lag wat vergelijkbaar is met de stapels papier bij de belastingdienst....Lijkt me de volgende keer geen slecht idee van dat bier en versnaperingen, past goed bij de dartstream die ik al had opstaan op de telefoon haha

Haha, heb nog even met je mee gekeken! Wij rijden daar nu pas weg. Wel min of meer complete bestelling. Mis alleen me acatenango

Eind stand: 5 uur gewacht en mijn halve bestelling en geld retour
Mijn intresse voor volgend jaar? Denk het niet!
Voor de rest heel veel respect voor René en de mensen die hier hard werkte.
Maar dit kon echt niet!

Inderdaad wel respect, maar dit gaat niet. Morgen hebben ze een rust dagje, hopelijk maken ze het maandag goed. Zou de winkel wel goed doen. Toch vraag ik mij af hoe het kan gebeuren dat bestellingen niet compleet zijn... Voorraad stond aangeven op de website. Met alle respect, maar als ik dit zo lees durf ik het hier volgend jaar niet aan. Dan maar elders en iets duurder uit zijn. Ik ga geen reclame maken voor de ander, maar dit moet gewoon beter. Uurtje wachten is al lang, maar eventueel wel oké bij echt drukte, maar wat ik hier lees :shocked:

mag ook best kritisch over gedaan worden als ik de dingen zo lees. We leggen er uiteindelijk dikke knaken voor neer.

4:45 minuten gewacht. Wat hebben we geleerd? Freaks zijn gezellige mensen, gelukkig maar. Morgen heb ik misschien wel iets zinnigs te zeggen over de situatie nu eerst aan slaap toe

Gister ochtend aan gekomen, en na even gewacht te hebben was de bestelling daar. Samen met vrienden hadden we hier 7 dozen en 1 cake besteld. Op weg naar de auto kwamen we er achter dat een doos en een cake ontbraken. De beste jongen ging het even achter vragen want volgens mij snapte die het niet hellemaal haha. Gelukkig werd het gepakt en konden we er van door !

En als ik zo de verhalen van hier boven mag geloven was het geen feestje de rest van de dag.

Rond die tijd was ik er waarsch wel, jammer dat ik jullie niet gezien/gesproken heb. Was gezellig babbelen met een aantal freaks. Zou niet weten wie het waren, dus mocht er iemand met me gesproken hebben. Rechts vooraan blauwe jas...

Was gezelliig maar na 3 uur vond ik het wel welletjes. Volgende keer onder andere omstandigheden:wink:

Hopelijk heb je je bestelling nog gekregen. Bedankt voor je hulp met controleren! (mits ik diegene met de blauwe jas was:D).

Gisteren hier ook geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet verwacht had. Hopelijk leren ze van deze keer voor de komende jaren. Een aantal zaken die mij op zijn gevallen:

1) Papieren afhandeling is niet meer van deze tijd. Papieren in een klapper waardoor zoeken lang veel te kost.
2) Indruk die ik kreeg is dat de bunker slecht georganiseerd is, geen structuur. Ik heb zelfs gevraagd om even binnen te mogen kijken (na 2u wachten). Helaas mocht dit niet, dit had wel begrip opgeleverd.
3) Het is moeilijk tijdens een crisis, maar communicatie is belangrijk op dit soort momenten.

Eerlijk gezegd vond ik het ook wel naar om aan te zien dat iedereen die aan het werk was wel zijn uiterste best deed maar gewoon niet meer in staat was de boel op orde te brengen. Ik hoorde dat mensen vanaf half 4 in touw waren en die sprak ik rond 11:30. Als dan de pleuris uitbreekt in zo'n bunker, kunnen mensen gewoon niet echter lekker meer nadenken.

Ik vond het belangrijk om ook gewoon op mijn bestelling te wachten omdat ik anders bijna geen vuurwerk had, maar nog belangrijker, dat er ruimte komt in de bunker. Ik kreeg het idee dat de bunker zo vol was door niet opgehaalde bestellingen dat ze bestellingen gewoonweg niet meer konden vinden.

Uiteindelijk heb ik na 3 uur wachten mijn bestelling gekregen die nagenoeg compleet was. Uiteindelijk snel een vervanger gekozen zodat men de tijd en aandacht kon besteden aan de andere freaks.

Mijn bestelling was ook deels nat. Ik begreep dat ze tijdens een bunkerwissel een bui hebben gehad en daardoor een aantal producten nat waren. Dus thuis maar snel op de verwarming.

Ik moet eerlijk bekennen dat het ook wel netjes was hoe ze met geld terug omgingen. Ja het is verplicht, maar voor een ondernemer is dit heel naar. Hopelijk is deze dag financieel nog te behappen, na de hoeveelheid mensen die hun geld terug hebben gekregen maar waarvoor wel producten klaar lagen.

Rene, top dat jullie tot het naadje hebben gewerkt. Organisatie en maximale omvang verdient veel meer aandacht. Hopelijk geeft vandaag tijd om de boel op de rit te krijgen voor maandag en dinsdag.

Sterkte met het opruimen en evalueren!

Het was wel gezellig met de freaks, dus gelukkig was de 3 uur wachten een mooi moment om het proces en de budgetambities van aankoop te bespreken en de mooie producten die jullie gevonden hebben.

Ik heb gisteren mijn bestelling opgehaald. Ja, het was echt een drama. Maar, ik moet zeggen, de sfeer onder de freaks was buitengewoon goed. Bedankt voor de gezelligheid jongens.

Gisteren hier ook geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet verwacht had. Hopelijk leren ze van deze keer voor de komende jaren. Een aantal zaken die mij op zijn gevallen:

1) Papieren afhandeling is niet meer van deze tijd. Papieren in een klapper waardoor zoeken lang veel te kost.
2) Indruk die ik kreeg is dat de bunker slecht georganiseerd is, geen structuur. Ik heb zelfs gevraagd om even binnen te mogen kijken (na 2u wachten). Helaas mocht dit niet, dit had wel begrip opgeleverd.
3) Het is moeilijk tijdens een crisis, maar communicatie is belangrijk op dit soort momenten.

Eerlijk gezegd vond ik het ook wel naar om aan te zien dat iedereen die aan het werk was wel zijn uiterste best deed maar gewoon niet meer in staat was de boel op orde te brengen. Ik hoorde dat mensen vanaf half 4 in touw waren en die sprak ik rond 11:30. Als dan de pleuris uitbreekt in zo'n bunker, kunnen mensen gewoon niet echter lekker meer nadenken.

Ik vond het belangrijk om ook gewoon op mijn bestelling te wachten omdat ik anders bijna geen vuurwerk had, maar nog belangrijker, dat er ruimte komt in de bunker. Ik kreeg het idee dat de bunker zo vol was door niet opgehaalde bestellingen dat ze bestellingen gewoonweg niet meer konden vinden.

Uiteindelijk heb ik na 3 uur wachten mijn bestelling gekregen die nagenoeg compleet was. Uiteindelijk snel een vervanger gekozen zodat men de tijd en aandacht kon besteden aan de andere freaks.

Mijn bestelling was ook deels nat. Ik begreep dat ze tijdens een bunkerwissel een bui hebben gehad en daardoor een aantal producten nat waren. Dus thuis maar snel op de verwarming.

Ik moet eerlijk bekennen dat het ook wel netjes was hoe ze met geld terug omgingen. Ja het is verplicht, maar voor een ondernemer is dit heel naar. Hopelijk is deze dag financieel nog te behappen, na de hoeveelheid mensen die hun geld terug hebben gekregen maar waarvoor wel producten klaar lagen.

Rene, top dat jullie tot het naadje hebben gewerkt. Organisatie en maximale omvang verdient veel meer aandacht. Hopelijk geeft vandaag tijd om de boel op de rit te krijgen voor maandag en dinsdag.

Sterkte met het opruimen en evalueren!

Het was wel gezellig met de freaks, dus gelukkig was de 3 uur wachten een mooi moment om het proces en de budgetambities van aankoop te bespreken en de mooie producten die jullie gevonden hebben.

Hahaha, dat stuk over dat jij hebt gevraagd om binnen te kijken, volgens mij heb ik ook nog even met jou staan kletsen!

Ik ben heel benieuwd naar maandag, ik moet dan nog een keer langs voor een kleine bestelling. Maar als er dan nog veel mensen moeten komen van de zaterdag is de kans op chaos groot natuurlijk. Anders wordt het dit jaar wat minder funke blokken ben ik bang, ga niet 4 uur wachten op 5 cakes.

Ik ben heel benieuwd wie hier uiteindelijk de laatste klant was en hoe laat dit was. Ik zat na een dikke 4 uur koukleumen in de auto, met 90% van mijn bestelde artikelen. Ik merkte overigens wel dat ik echt heel blij (of beter opgelucht) was om mijn bestelling ineens te zien, na al dat wachten.

Ik loop echter al vaker te verkondigen dat 'men' te snel oordeelt, dus ook nu wacht ik graag even de uitleg van Rene af. Natuurlijk is het voor niemand leuk, zeker niet voor klanten maar ook niet voor het personeel. Die jongens (en meisje) doen hun best tijdens hun marathondienst, en al die terecht zeurende klanten werken ook niet echt motiverend. Maar ook voor hen is het vechten tegen een sterk verouderd en inefficiënt proces.

Voor maandag: het personeel ging vandaag eerst uitslapen, dus ik ben benieuwd. Voor degene die gaan, bereid je er maar vast op voor dat je uren moet wachten. Als dat niet zo is, valt het heel erg mee. Als het wel zo is, just accept en omarm de charme van ellende.

Tering, hou me hart vast, ik heb echt geen tijd om 4 uur te wachten! Ik wacht max een uur, en dan vraag ik me geld! Hoe lullig dan ook, ik kan gewoon niet langer wachten! Dan hopelijk ergens anders wat scoren, anders geen vuurwerk dit jaar!

Ik vraag me eindelijk af met welke freaks ik nou allemaal gesproken heb
Was die jongen met die bruine grijze jas aan met zwart petje :D
Was zeker onderling gezellig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan