Gisteren hier ook geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet verwacht had. Hopelijk leren ze van deze keer voor de komende jaren. Een aantal zaken die mij op zijn gevallen:
1) Papieren afhandeling is niet meer van deze tijd. Papieren in een klapper waardoor zoeken lang veel te kost.
2) Indruk die ik kreeg is dat de bunker slecht georganiseerd is, geen structuur. Ik heb zelfs gevraagd om even binnen te mogen kijken (na 2u wachten). Helaas mocht dit niet, dit had wel begrip opgeleverd.
3) Het is moeilijk tijdens een crisis, maar communicatie is belangrijk op dit soort momenten.
Eerlijk gezegd vond ik het ook wel naar om aan te zien dat iedereen die aan het werk was wel zijn uiterste best deed maar gewoon niet meer in staat was de boel op orde te brengen. Ik hoorde dat mensen vanaf half 4 in touw waren en die sprak ik rond 11:30. Als dan de pleuris uitbreekt in zo'n bunker, kunnen mensen gewoon niet echter lekker meer nadenken.
Ik vond het belangrijk om ook gewoon op mijn bestelling te wachten omdat ik anders bijna geen vuurwerk had, maar nog belangrijker, dat er ruimte komt in de bunker. Ik kreeg het idee dat de bunker zo vol was door niet opgehaalde bestellingen dat ze bestellingen gewoonweg niet meer konden vinden.
Uiteindelijk heb ik na 3 uur wachten mijn bestelling gekregen die nagenoeg compleet was. Uiteindelijk snel een vervanger gekozen zodat men de tijd en aandacht kon besteden aan de andere freaks.
Mijn bestelling was ook deels nat. Ik begreep dat ze tijdens een bunkerwissel een bui hebben gehad en daardoor een aantal producten nat waren. Dus thuis maar snel op de verwarming.
Ik moet eerlijk bekennen dat het ook wel netjes was hoe ze met geld terug omgingen. Ja het is verplicht, maar voor een ondernemer is dit heel naar. Hopelijk is deze dag financieel nog te behappen, na de hoeveelheid mensen die hun geld terug hebben gekregen maar waarvoor wel producten klaar lagen.
Rene, top dat jullie tot het naadje hebben gewerkt. Organisatie en maximale omvang verdient veel meer aandacht. Hopelijk geeft vandaag tijd om de boel op de rit te krijgen voor maandag en dinsdag.
Sterkte met het opruimen en evalueren!
Het was wel gezellig met de freaks, dus gelukkig was de 3 uur wachten een mooi moment om het proces en de budgetambities van aankoop te bespreken en de mooie producten die jullie gevonden hebben.