Hollandivani

Nounoum. Hollandivani

Als er tijd over is rij ik even langs uur heen en een uur terug...

Nooit wat gekocht maar toch altijf leuk leedvermaak en tijdverdrijf!

Net geweest. Zoals verwacht druk en geen leuke sfeer. Maar goed, geen foto’s kunnen maken helaas. Heb een pak Aquarius Rockets voor 12,50 meegepikt. Andere producten die ze verkopen; rocket science 9,99 , turbo clash 17,0 , 80 thunderkings voor 10 , meterpakket 10 , falcon 10 , centurion 5

Erachter ligt nog de bigbox, eronder nog een "500k" rol en 2 andere grote compound blokken, totaal was rond 600€

20191231_192219.jpg

Dat is die grote, was 200€ geloof ik

Heb van elk jaar mijn dezelfde mening/ ervaring hier geplaatst en die van dit jaar is ongewijzigd.

Harde Hollandse muziek, kampers achter de balie, 3 man beveiliging voor de deur, 20 man personeel die voor de bunkers staan te roken waarbij meerdere pallets met vuurwerk nog gewoon buiten staan (altijd omdat ze geen ruimte binnen in de bunkers hebben waarschijnlijk), folder en aanbod in de winkel komt grotendeels niet overeen. Weer veel producten 'uitverkocht' terwijl niemand die heeft gezien of gehad/ gekocht. Compounds die ze wel verkochten waren onbekend en uit eigen lijn denk ik buiten een aantal andere om die je tijdens de acties in september voor minder kon kopen. Geen super goede producten trouwens in hun assortiment, The Junk was €3,99 maar die hebben ze volgens mij nooit besteld bij Vuurwerkmania.

Viel tegen..
Tempo veel te laag, ding heeft serieus 4+ minuten geduurd.. we hadden ook een andere grote box, iets met blitz, die was wel echt top..

Die heel grote laat ik volgende keer liggen, maar de plannen voor volgend jaar zijn nog onduidelijk, polen ?? XD

Wat n rotzooi zeg ja sorry hoor . De total display en santiago masters hebben voor 20mm nog prima effecten maar dit is echt 3x niks

Back
Bovenaan