1.2” Golden Illusion

Vandaag met 20% korting bij vuurwerkmania te krijgen!

Ik twijfel, wie kan mij helpen:
Golden illusion 1,2" van vuurwerkmania of de presence box van vuurwerktotaal (oude tante rikkie). Beide zijn dit weekend +/- 100 euro. beiden zijn 2000gr, 100 shots 1,2". Iemand ervaren met beiden?

Golden illusion 1,2" van vuurwerkmania of de presence box van vuurwerktotaal (oude tante rikkie). Beide zijn dit weekend +/- 100 euro.

Ik zou voor de Illusion gaan, sneller, agressiever, voller en tevens ook meer mijn smaak omdat hij mooie palmen heeft.

Vandaag met 20% korting bij vuurwerkmania te krijgen!

Golden illusion 1,2" van vuurwerkmania of de presence box van vuurwerktotaal (oude tante rikkie). Beide zijn dit weekend +/- 100 euro. beiden zijn 2000gr, 100 shots 1,2". Iemand ervaren met beiden?

Ben het eens met wat Torrr zegt, schiet de Golden Illusion al jaren, blijft een geweldige bak!
Op filmpjes komt de Presence box wat langzaam over, is natuurlijk maar niet wat je mooi vind.

De Golden Illusion is inmiddels bij nagenoeg alle dealers uitverkocht (net zoals een tal van andere vuurwerkmania boxen). Een goed jaar voor werkmania!

Hier de 2019 versie van gehad. Presteerde exact hetzelfde als in de film van bolle-040, super brede spreiding, niet te hoog, en omdat er geen zuchtje wind stond bleef het ook nog eens perfect hangen.

Wat een ding!!! Helaas een weigeraar na het eerste blok maar daarna als een engeltje. Film volgt. Deze gaat er weer komen!

Na de golden illusion van vorig jaar, stond deze hoog op de lijst van dit jaar. Ik heb er weer heerlijk van genoten, zeker voor de prijs in de freakactie. Wat een heerlijke grote gouden boeketten, prachtig. Hopelijk volgende jaarwisseling weer.

Mooi mooi mooi! Kom van de immortal gold en wilde eens wat anders, dit is een prachtige vervanging.
Overall is vuurwerkmania agressiever en heftiger wat me wel aanspreekt.
De hele straat vroeg waar ik dat illegale vuurwerk had gehaald.
Eh... gewoon in de winkel om de hoek. ��
Tombak met dat mooie goud...

Back
Bovenaan