[Freakactie 2019] Kartonknaller/Vuurwerkkanjer Fleringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschrikkelijk al die dikke kortingsacties, zeg! (totaal niet cynisch)
Voor de mensen hier boven: gegokt en verloren...
Wees toch eens blij met al die acties, straks verdwijnen ze nog door al die zure reacties.

Heb deze winkel niet gevolgd maar trouwe klanten die al in vroeg in december (of ver daarvoor!?) besteld hebben worden door deze actie niet benadeeld? Zie het namelijk voor het eerst dat er zo laat nog een dikke kortingsactie komt, totaal niet mijn smaak zoiets maar dat terzijde.

Dit slaat natuurlijk nergens op als je even je verstand gebruikt. Die winkel is niemand iets verplicht.

Heb deze winkel niet gevolgd maar trouwe klanten die al in vroeg in december (of ver daarvoor!?) besteld hebben worden door deze actie niet benadeeld? Zie het namelijk voor het eerst dat er zo laat nog een dikke kortingsactie komt, totaal niet mijn smaak zoiets maar dat terzijde.

Dus?.. gegokt en verloren is het dan... tjonge jonge

Laatste dag voor deze superscherpe kerstdeals!

Evolution Corolla: €99,-
Evolution Bomber: €69,-
Evolution Limited 3: €45,-
Evolution Branco: €110,-
Evolution Snowstorm: €90,-
Evolution Mega Willows: €110,-
Pyrospecials Apollo Box: €32,-
Pyrospecials Kratos Box: €75,-
Funke Cuckoo fountain: €5,50
Funke Kometenbomben: €11,50
Pangu Waikiki: €15,-

http://vuurwerkkanjer.nl/gbv-nieuw-k...internet-only/

Merry Christmas!

Hele dikke acties weer Arjan, bedankt daarvoor en heel veel succes de komende dagen.

Vanochtend geweest, geen rij en alles netjes in orde volgens wat lijkt op een prima systeem om alles uit de bunker te halen. Alles werd nog ff naar de auto gebracht en was met 5-10 min buiten. Prima toko, volgend jaar weer!

Vanmiddag geweest, Nog even met Arjan gesproken over vuurwerk, benieuwd wat er volgend jaar komt :D. Tot volgend jaar! Top service hier altijd.

Ben hier ook geweest zaterdag. Ging vlot en alles was er.

Die fireworks special lijn (chronos Box & Pallas box) zijn geïmporteerd door original. Ben benieuwd.

Ben hier dit jaar maar eens heen gereden. De afspraken rondom oud en nieuw kwamen dit jaar laat en er werd geen pot gemaakt om samen vuurwerk te halen. Door de toffe aanbiedingen met de kerst had ik toch nog erg gaaf vuurwerk. Erg vriendelijke mensen, wat mij betreft volgend jaar sowieso weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan