vuurwerkduiven
VWC lid
Te weinig wind is ook niet gunstig dan krijg je zo iets als 2016 eind avond zat het hier pot dicht met mist door vuurwerkZiet er naar uit dat we gaan genieten van het weer! Droog en hopelijk weinig wind. Kan niet wachten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Te weinig wind is ook niet gunstig dan krijg je zo iets als 2016 eind avond zat het hier pot dicht met mist door vuurwerkZiet er naar uit dat we gaan genieten van het weer! Droog en hopelijk weinig wind. Kan niet wachten!
Je woont zeker niet aan de kust? Hier altijd wind namelijkTe weinig wind is ook niet gunstig dan krijg je zo iets als 2016 eind avond zat het hier pot dicht met mist door vuurwerk
Te weinig wind is ook niet gunstig dan krijg je zo iets als 2016 eind avond zat het hier pot dicht met mist door vuurwerk
Even de EPS cijfers bekeken op het werk en andere zaken.., neerslagkans 10-20% voor het hele land, verder wind tussen zuid en zuidwest, zwak of matig, 2-3 Bft, precies genoeg voor de rook. (alleen pas op het strand matig, 4 Bft) Verder is de kans op mist maar klein al al is er wel kans op lage bewolking maar die zal hoger hangen dan ons vuurwerk. Verder ook al kans op hoge bewolking van een naderende regenstoring die pas later woensdag in de buurt komt (prims dus) en ook dat verkleint de kans op mist. Ik geeft oudjaarsavond een dikke 8-9 op dit moment. De kans dat dit nog zal veranderen acht ik klein. Kortom, er staat maar weinig een mooie oud en nieuw in de weg.
Pas na 00.00 uur zal het hier en daar dichtrekken vanwege vuurwerkdampen maar die creeren we zelf!![]()
Even de EPS cijfers bekeken op het werk en andere zaken.., neerslagkans 10-20% voor het hele land, verder wind tussen zuid en zuidwest, zwak of matig, 2-3 Bft, precies genoeg voor de rook. (alleen pas op het strand matig, 4 Bft) Verder is de kans op mist maar klein al al is er wel kans op lage bewolking maar die zal hoger hangen dan ons vuurwerk. Verder ook al kans op hoge bewolking van een naderende regenstoring die pas later woensdag in de buurt komt (prims dus) en ook dat verkleint de kans op mist. Ik geeft oudjaarsavond een dikke 8-9 op dit moment. De kans dat dit nog zal veranderen acht ik klein. Kortom, er staat maar weinig een mooie oud en nieuw in de weg. 4-6 graden in de avond.
Pas na 00.00 uur zal het hier en daar dichtrekken vanwege vuurwerkdampen maar die creeren we zelf!![]()
Dat zeg ik maar niet, want dan moet ik hem te vaak gaan kussenMan man man, als ik je zou kunnen kussen, dan had ik dat gedaan!!!!
Even de EPS cijfers bekeken op het werk en andere zaken.., neerslagkans 10-20% voor het hele land, verder wind tussen zuid en zuidwest, zwak of matig, 2-3 Bft, precies genoeg voor de rook. (alleen pas op het strand matig, 4 Bft) Verder is de kans op mist maar klein al al is er wel kans op lage bewolking maar die zal hoger hangen dan ons vuurwerk. Verder ook al kans op hoge bewolking van een naderende regenstoring die pas later woensdag in de buurt komt (prims dus) en ook dat verkleint de kans op mist. Ik geeft oudjaarsavond een dikke 8-9 op dit moment. De kans dat dit nog zal veranderen acht ik klein. Kortom, er staat maar weinig een mooie oud en nieuw in de weg. 4-6 graden in de avond.
Jij kan dat 3 dagen doen Jorik!Dat zeg ik maar niet, want dan moet ik hem te vaak gaan kussen![]()
Nou ja, laatste jaar singel shots en rollen, lekker genieten zou ik zeggen..Dus wie meer dingen bij wil kopen moet dat eigenlijk gewoon doen?
Man man man, als ik je zou kunnen kussen, dan had ik dat gedaan!!!!
Even de EPS cijfers bekeken op het werk en andere zaken.., neerslagkans 10-20% voor het hele land. Verder ook al kans op hoge bewolking van een naderende regenstoring die pas later woensdag in de buurt komt (prima dus) en ook dat verkleint de kans op mist. Ik geeft oudjaarsavond een dikke 8-9 op dit moment...
Even de EPS cijfers bekeken op het werk en andere zaken.., neerslagkans 10-20% voor het hele land, verder wind tussen zuid en zuidwest, zwak of matig, 2-3 Bft, precies genoeg voor de rook. (alleen pas op het strand matig, 4 Bft) Verder is de kans op mist maar klein al al is er wel kans op lage bewolking maar die zal hoger hangen dan ons vuurwerk. Verder ook al kans op hoge bewolking van een naderende regenstoring die pas later woensdag in de buurt komt (prima dus) en ook dat verkleint de kans op mist. Ik geeft oudjaarsavond een dikke 8-9 op dit moment. De kans dat dit nog zal veranderen acht ik klein. Kortom, er staat maar weinig een mooie oud en nieuw in de weg. 4-6 graden in de avond.
Vrieskou en sneeuw is 100% uitgesloten?
Dat vind ik toch de mooiste stookomstandigheden.