Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Vanaf 2020 karper vissen. Ik ben een enorme NBA basketball fan en kijk graag wielrennen op tv. Ik luister veel naar podcasts en daarnaast ga ik 1 keer per maand naar de bioscoop

Laatst bewerkt:
Naast vuurwerk ben ik enorm liefhebber van muziek. Er is bijna geen genre waar ik niks mee heb, maar als ik moet kiezen dan is dat toch Free Jazz en Opera. Alles wat tussen Country en Death Metal zit,hou ik van. Daarnaast maak ik op zijn tijd graag een mix en dan is dat tegenwoordig meestal Hardstyle. Vroeger deed ik dat met vinyl en dan meestal Hardcore en Hardtechno. Ook game ik graag wat op mn PS4 en ben erg fan van autosport, met name Formule 1. Al kijk ik in het algemeen ook graag naar andere sport. Maar op 1 staat toch wel mijn gezinnetje.

Gamen op de ps4
Films kijken en verzamelen
Fotografie/filmen wil ik mij meer in verdiepen volgend jaar
Darten (maar dat heb ik helaas al een lange tijd niet meer gedaan)

Ik rijdt jaarlijks zo'n 5000 kilometers op de racefiets en mountainbike. Dat is mijn uitlaatklep en heerlijke manier om het hoofd leeg te maken. Ook concerten bezoek ik graag. Voorkeur gaat uit van bijvoorbeeld Within Temptation, nightwish, Linkin Park en Memphis Maniacs:D

MLB koekeloeren
Zelf tennissen

En voor mijn favoriete hobby, die eigenlijk met iedere andere hobby is te combineren, verwijs ik naar de woorden van een wijs man:

Hobby's naast vuurwerk... Hmm

Ik speel basketbal, nu voor een klein jaartje, is wel erg leuk om te doen, ook af en toe met vrienden een balletje gooien.
Sinds een tijdje ook fotografie, weet er veel van etc. Ook pas mijn eerste SLR gekocht. Maar ben er nog niet echt op uit gegaan om foto's te maken enzo, moet binnekort toch wel gebueren.

Daarnaast is sinds kort autorijden mijn hobby :p. Ben begonnen met lessen maar vind het echt leuk om te doen :)

En als laatste hobby, mijn vriendin uiteraard :tongue2: Of je het hobby kan noemen... Maar er word veel tijd in gestoken ;)

Ik heb dit gepost in juli 2013, wat is er veranderd?

Ik ben al redelijk snel gestopt met basketbal ivm afmaken van de havo en verhuizen voor nieuwe studie. Sindsdien weinig balletjes gegooit :/

Fotografie is echt naar de achtergrond gevallen sinds mijn vuurwerk kanaal sinds die tijd enorm groeide en ik dus voor mirrorless ben gegaan met een focus op hoge kwaliteit video en audio. Sinds dit jaar heb ik mijn complete youtube kanaal opgegeven omdat ik niet meer in die omgeving wilde zijn. Mocht men interesse hebben vind je op mijn baassie123 kanaal een video van 'mijn verhaal' waarin ik uitleg waarom.

Inmiddels ben ik al een ervaren bestuurder, heb 2 eigen auto(tjes) gehad, heb helaas 2 boetes gepakt en laatst mijn eerste schadeherstel gehad :(. Hoogstwaarschijnlijk vandalisme, balen!

En dan de beruchte vriendin met wie ik sinds 2012 samen ben. We wonen al een tijdje samen en hebben veel dezelfde interesses. Helaas is hier inderdaad meer en meer geld in gaan zitten haha!

Sinds anderhalf jaar veel aan het gamen gegaan en ook mijn eigen game pc gebouwt :). Speel nu voornamelijk Fortnite door de unieke en competatieve gameplay. Tov andere shooters zoveel meer dynamisch en ontzettend rewarding om kills en/of een win te behalen. Omdat je altijd verdediging kan bouwen hoef je ook niet bang te zijn om rond te lopen wat voor meer interacties zorgt ook.

Ik ben iemand die ook ontzettend veel YouTube kijkt, ik ben enorme fan van Tech en PC kanalen alsmede alles wetenschappelijk.

En dat was het wel zo'n beetje.

Naast mijn hobby vuurwerk ben ik veel met ICT bezig. Ben zelf in de ICT actief voor mijn werk. Vroeger deed ik veel aan reverse engineering van programma's :devil: vandaar mijn naam Reverser. Heeft dus niets met filmpjes en dergelijke te maken. Was vooral actief op de C64 en Amiga, later op de PC. Nu vooral bezig met het onderhouden van kennis. ICT is heel breed namelijk en Microsoft blijft maar doorstomen. Momenteel wat minder tijd voor mijn hobby vuurwerk. Prio's liggen momenteel even ergens anders.

Kitesurfen en surfen, zalige vormen van beweging.
Wintersport staat ook bovenaan lijstje, vaak de hoofdreden dat m’n budget voor vuurwerk zo beperkt is

Buiten vuurwerk heb ik voetbal, vissen en vrouwen als hobby. Puur toeval dat ze allemaal met de letter V beginnen.:D

Meteorologie en Karpervissen, al staat dat laatste op een zeer laag pitje. En met Meteorologie vooral de extremere weersituaties. Stormen, Onweer, Sneeuwsituaties uitpluizen, en mocht de kans zich voordoen dan Chase ik ook regelmatig!!.

Van t weekend weer met een paar bij elkaar gekomen om een mooi projectje neer te zetten. Maar liefst 19.000 dominostenen, gebouwd door 3 a 4 bouwers over 3 dagen.... Omgevallen in effectief 9 seconde :)

Pffft denk dat jullie je beter nuttig kunnen maken door bijv bejaarden te vermaken in een verzorgingstehuis:rolleyes::wink:

Back
Bovenaan