Special#4 Howling Comet to Cactus

Ik vind m anders nog prima!
Alleen jammer dat er 3 tegelijk werden afgestoken, had wel even willen zien hoe hij in zn eentje het doet

Na het zien van het filmpje gemengde indruk...
Cactus zit in de naam, dus de sample had ik al met een korrel zout genomen, heb 'm uiteindelijk voor de huilers gekocht.
Maar toch hoopte ik op de Chry boeketten...

Ze openden in ulft net met een X aantal van deze. Burst niet heel hard, fluit maakt heel veel goed, crackling prima
[video]
Prachtug! Blij dat ik hem heb, zeker voor de korting prijs. In die prijsklasse is het zeker geen miskoop. Pauzes wel jammer, maarja dat kan verminderd worden.

Zonder de 'boeketten' vond ik hem het geld wel waard, met... niet. Eerder een irritatiefactor.

De crackling is inderdaad ruk, maar over de fluiters en het tempo ben ik wel tevreden. Aangeschaft voor € 50,00.. ik ben tevreden :wink:

Ik vind hem prijs/kwaliteit dikke prima! Boeketje had wat groter gemogen maar dan was ie nooit zo goedkoop geweest. Ik ben blij dat ik deze 2x heb.

Jammer van de pauzes, en inderdaad boeketten hadden wat groter gemogen. Wel blij dat Ik hem heb. €65 ervoor betaald , wél de maximale prijs.

Als ik hem had kunnen krijgen voor 55-65e had ik hem waarschijnlijk gescoord, en dan was ik toch teleurgesteld geweest dat het toch cactus geworden was omdat ik de crackling boeketten juist vond toevoegen. De krijs is wel heel goed, en het tempo ook. Nu ben ik wel benieuwd hoe het in de straat gaat zijn; allemaal cactus of toch ook nog met chrys boeket? Voor een evt aanschaf volgend jaar (mits verkrijgbaar, en voor freakprijs) zou ik daar dan wel zekerheid over willen hebben. Ik ben momenteel wel tevreden met m'n rotp+venom box combi :D

Volgend jaar liever geen boeketten maar 5 seconde langere krijs per shot en tijd tussen de schoten iets langer.

De boeketten doen deze geen goed.

Gewoon 15 gram pure fluit de lucht in sturen en her is een verkooptopper voor 55 - 75. De huidige fluit is ook gewoon aan de karige kant.

In het topic ‘sneak preview Katan’ heeft mikeole dit gezegd ; We hebben ook een nieuwe order bijgeplaatst voor de S004 daar deze enorm veel besteld zijn.

Misschien zijn nu de bijbestelde exemplaren geschoten en heeft de eerste batch wel de crackling wolken met spreiding of andersom :p

Heb ze vrij vroeg besteld. Misschien dat deze batch dan meer naar verwachting is. Nog steeds een goede box als je er geen 80-100 euro voor betaald hebt. Snap de teleurstelling als je het volle pond er voor hebt neergelegd. Met de fluit zit het wel goed. Misschien valt het allemaal wel mee volgende week.

Voor de effecten hoef je deze inderdaad niet te kopen. Maar als je deze tussen de 50-60 hebt gekocht heb je een prachtige fluit bak in de straat staan hoor. Wel spijt dat ik deze niet gekocht heb, want die fluit had ik wel in de straat willen hebben.

Prima 0:00-opener voor de €60 die ik er voor heb betaald. Ik snap de meeste wel dat het tegenvalt zeker als je meer hebt betaald.
't Blijft vervelend dat bij nieuwe producten er een compleet ander en opgevoerd filmpje komt.

Niet lullig bedoeld hoor maar je bent meegesleurd door de hype-train. 100€ voor deze bak is gewoon teveel, ook voor de
de sample. Voor dat geld had je ook 4x de Tropic Scream of Skyscreamers 2.0 kunnen kopen.

Ik heb werkelijk geen enkel idee van wat er op de markt is qua nederlands vuurwerk. Dit is mijn eerste blokje sinds mijn jeugd :) je kan mij inderdaad alles wijs maken. Daarom lig ik er niet wakker van. 1 blokje en verder vooral champagne drinken :)

Prima box als je hem voor de freakprijs tussen de €50 en €60 hebt gekocht, dan is het omgerekend per cake een prima prijs voor een goede fluitcake. Echter, de effecten vind ik ook wat afbreuk doen aan het geheel en zie ik in deze uitvoering liever verdwijnen. Maar, zoals gezegd, voor de freakprijs een prima product welke het goed zal doen in de straat. Prima krijsbak.

Oke, dus de box is zoals die oorspronkelijk bedoeld is, gezien de productnaam ('bowling to cactus').
Natuurlijk is het wat anders dan de productvideo.

Maar als je reëel kijkt: we lopen allemaal weg met de Bora Bora, maar daar wordt de fluit ook gevolgd door een laf plofje en een klein crackling wolkje. Dan zie ik behalve het plofje bij de Special 4 nog een goed gevuld crackling boeketje. En de fluit is dik in orde.

Tot zover mijn analyse, ik ben tevreden met mijn 2 PSA Screams!

Back
Bovenaan